Milepæler

34+0, straks høygravid! Bare 44 dager til termin! (Jeg har bestilt lillesøster om 32 dager da:hilarious::hilarious::hilarious:) haha neida, men 36 dager hadde vært fint, rundt samme tid som storesøskene
 
34+0 og de stopper ikke fødselen dersom den skulle begynne nå! Regner med at han holder seg inne en god stund til, men godt å vite at de nå anser han som så sterk at han kan klare seg bra dersom han blir født :D
 
34+0 og de stopper ikke fødselen dersom den skulle begynne nå! Regner med at han holder seg inne en god stund til, men godt å vite at de nå anser han som så sterk at han kan klare seg bra dersom han blir født :D


Jeg var på fødselsforberedende kurs med Janicke fra jormorpodden her andre dagen(igjennom kommunen), og da sa de at uke 35 var da de ikke prøvde å stoppenfødselen? Jeg trodde det var uke 34 som du skriver, for mener jeg hadde lest det en plass.. Jeg spurte ikke mer om det fordi, på Bærum er det også slik at enn ikke får føde før uke 35, føder du før blir du flyttet til Drammen eller riksen.
 
Jeg var på fødselsforberedende kurs med Janicke fra jormorpodden her andre dagen(igjennom kommunen), og da sa de at uke 35 var da de ikke prøvde å stoppenfødselen? Jeg trodde det var uke 34 som du skriver, for mener jeg hadde lest det en plass.. Jeg spurte ikke mer om det fordi, på Bærum er det også slik at enn ikke får føde før uke 35, føder du før blir du flyttet til Drammen eller riksen.
Hmm, kanskje litt ulik praksis på ulike steder? Jeg har ihvertfall lest og fått beskjed om 34+0. Men nå bor jo jeg veldig sentralt da, så ahus, Ullevål og riksen er mine nærmeste sykehus.
 
Endelig 30+0 på meg også :woot: Er blandt de med termin helt i slutten av Mars og føler jeg henger så langt bak :joyful: men det går fremover.
 
Endelig 30+0 på meg også :woot: Er blandt de med termin helt i slutten av Mars og føler jeg henger så langt bak :joyful: men det går fremover.

Woho! Føler også jeg henger etter og at «alle» har nådd milepælene før meg (og at feks nedtellingene forsvinner før det er gøy for meg å telle ned), men sånn er det jo med noen ukers forskjell i termin, særlig i forhold til de som egentlig har termin seint i februar :) 29+5 her i dag, men det hjelper å vite at jeg ikke skal gå helt til termin da. Vår kommer en uke før termin :) og så er jo ikke termin noen fasit på hvem som kommer først heller!
 
34+0.. rart å være i samme uke som jeg fødte sist❤️Håper vi går i 3 uker til❤️
 
32 uker! Ca 6 uker igjen til ks. Viss ikke fødselen starter selv uke 37 som den gjorde med mellomste!
 
Back
Topp