Milepæler

Nei, blitt utsatt to ganger fordi jeg fortsatt er syk etter covid :grumpy: Men skal inn i morgen da, det er liksom siste frist.. Så da får jeg hoste meg gjennom riene:angelic:
Uff, håper på at du mirakuløst blir mye bedre I løpet av natten! Masse lykke til! :D

Uff, håper på at du mirakuløst blir mye bedre I løpet av natten! Masse lykke til! :D
Tusen takk :Heartred:Heartred:HeartredJa det håper jeg og:bored: -men nå bryr jeg meg ikke så mye egentlig.. Hverken om at jeg er syk eller at sf-målet er på 97%:joyful: Nå skal han bare UT…!!

Hostekuler hjelper og gir effektive rier.
(Fødte storesøster mens jeg sannsynligvis hadde kikhoste)
Er det sant?! Har fæl nattehoste og hoster om dagen også. Var det ikke slitsomt å føde med hoste?( er vel kanskje alltid litt slitsomt å føde men..:wtf:)

Er det sant?! Har fæl nattehoste og hoster om dagen også. Var det ikke slitsomt å føde med hoste?( er vel kanskje alltid litt slitsomt å føde men..:wtf:)
Riene mine ble merkbart sterkere for hver hostekule og baby ble klemt lenger og lenger ned, så det hjalp.
Jeg har ikke hatt lyst å føde med korona for å si det sånn, men så langt har vi sluppet unna. Ser ut som vi klarer oss til imorgen og igangsettelse også

Nytt bilsete med base er kjøpt inn, og samboer var med for å handle :Heartred
Det er ikke noe som skjer ofte hos oss, så det var en skikkelig milepæl :wav

Nå kan vi tilogmed ta med oss Baby trygt hjem igjen når hun en gang gidder komme ut :dance018

Termin idag og igangsettelse.

Jeg hadde visst 3 cm åpning allerede, og to forsøk på å sette inn ballong var mislykket selv om den siste ble fylt opp til 70 ml.
Så da ble det en stikkpille istedet.

Termin idag og igangsettelse.

Jeg hadde visst 3 cm åpning allerede, og to forsøk på å sette inn ballong var mislykket selv om den siste ble fylt opp til 70 ml.
Så da ble det en stikkpille istedet.
Masse lykke til! :love7

Back
Topp