Koalabjørn
Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
✨Juniverse 2026✨
♡ Babymais2026 ♡
Ikke blitt igangsatt enda?40+5![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke blitt igangsatt enda?40+5![]()

Nei, blitt utsatt to ganger fordi jeg fortsatt er syk etter covidIkke blitt igangsatt enda?![]()
Men skal inn i morgen da, det er liksom siste frist.. Så da får jeg hoste meg gjennom riene
Uff, håper på at du mirakuløst blir mye bedre I løpet av natten! Masse lykke til!Nei, blitt utsatt to ganger fordi jeg fortsatt er syk etter covidMen skal inn i morgen da, det er liksom siste frist.. Så da får jeg hoste meg gjennom riene
![]()
Tusen takkUff, håper på at du mirakuløst blir mye bedre I løpet av natten! Masse lykke til!![]()

Ja det håper jeg og
-men nå bryr jeg meg ikke så mye egentlig.. Hverken om at jeg er syk eller at sf-målet er på 97%
Nå skal han bare UT…!!Hostekuler hjelper og gir effektive rier.Nei, blitt utsatt to ganger fordi jeg fortsatt er syk etter covidMen skal inn i morgen da, det er liksom siste frist.. Så da får jeg hoste meg gjennom riene
![]()
Haha, ja kanskje det faktisk hjelperHostekuler hjelper og gir effektive rier.
(Fødte storesøster mens jeg sannsynligvis hadde kikhoste)

Joda sterkere rier for hver eneste hostekule…Haha, ja kanskje det faktisk hjelper![]()
Er det sant?! Har fæl nattehoste og hoster om dagen også. Var det ikke slitsomt å føde med hoste?( er vel kanskje alltid litt slitsomt å føde men..Hostekuler hjelper og gir effektive rier.
(Fødte storesøster mens jeg sannsynligvis hadde kikhoste)
)Er det sant?! Har fæl nattehoste og hoster om dagen også. Var det ikke slitsomt å føde med hoste?( er vel kanskje alltid litt slitsomt å føde men..)

Riene mine ble merkbart sterkere for hver hostekule og baby ble klemt lenger og lenger ned, så det hjalp.Er det sant?! Har fæl nattehoste og hoster om dagen også. Var det ikke slitsomt å føde med hoste?( er vel kanskje alltid litt slitsomt å føde men..)
Ja det var vel tidenes underdrivelseDenne lo jeg godt av. Sjeldent en omtaler en fødsel som litt slitsomt![]()
FnisDenne lo jeg godt av. Sjeldent en omtaler en fødsel som litt slitsomt![]()

Masse lykke til!Termin idag og igangsettelse.
Jeg hadde visst 3 cm åpning allerede, og to forsøk på å sette inn ballong var mislykket selv om den siste ble fylt opp til 70 ml.
Så da ble det en stikkpille istedet.