Milepæler

Babyrom ferdig :woot: Vært på apotek og kjøpt de største bind man kan finne, hentet ut baby boxen, fått tak i alt som hører til babystell…OG ferdig med jobb! Permisjon here we go!:rolleyes::woot::wtf:

40+0 :woot: så gravid har jeg aldri vært før! Slitsomt og veldig spennende å vente på at mini skal bli klar for ankomst :love017

Permisjons-start, ingen forskjell siden jeg har gått hjemme på svangerskapspenger, men en liten milepæl likevel :p

Endelig gått 4.5 mnd siden dose 2. Har nå fått 3.dose koronavaksine. Rakk det før fødsel :)
Nå er mini i magen beskyttet en stund også :Heartblue

Fått kjøpt en kjeeeempe fin joggevogn fra Thule på Finn til en beskjeden peng:D Er så lykkelig! Og så ser jeg alle andre med masse ting på gang med vann og slim og vondter og blir glad før dere! Her skjer ingenting, men har ikke termin før den 22/2 likevel. Danner februars baktropp! Synes egentlig det er litt digg også at få nyte noen dager fri fra jobb før det braker løs. :hilarious:

Termin om 1 uke! Nå regner jeg med at fødselen starter i løpet av den neste uken!

Back
Topp