@Rotkopp Godt at noen er avslappet til at det kan ta tid før lille kommer. Her ble baggene klar 1 måned før termin - til og med snacks og drikke er ordnet klart nå38+4 nå, og null fødsel i sikte tror jeg. Følelse av at jeg går til maks overtid faktisk
![]()
her er snacks og drikke det eneste som er gjort klart
er ikke jeg som har pakket det da- samboer ble ivrig når han fikk vite at han ikke kunne gå til og fra sykehuset og rommet som han ville pga corona. Tror imidlertid jeg må ha slenge oppi noe litt mer «mat» før vi drar inn på føden, for pt er det bare mye sukker 

Aner ikke hva slags mat man kan ta med som holder seg når vi ikke vet når. Er ikke så glad i energibarer/knekkebrød, og tviler på jeg vil ha det etter eller under fødsel 
får jo mat på sykehuset, og jeg er ikke kresen, men ser for meg at tørre brødskiver er en liten nedtur
det er også noe jeg får i meg om jeg blir litt kvalm
6 (nesten uoverkommelige) vakter igjen på jobb
Edit: må legge til at jordmoren jeg går til var veeeldig opptatt av snacks… så, mat er kanskje ikke det viktigste - men å ha noe å putte i seg så man har, kan være vanskelig å få i seg mat under fødsel og blir den lang - så er det fint å ha noe som kanskje frister. Hun sa hovedjobben til partner er å få i meg energi underveis