Milepæler

20+0:Heartred Måtte 6. februar komme fort, svangerskap og jeg er ikke gode venner!:bag:

20+0 :Heartblue

Gjennomført OUL. Alt så perfekt ut og ble bare flyttet en dag så terminen stemte bra :)

18+0 og OUL på tirsdag! Gleder meg for første gang til OUL, kjenner jevnlig spark, og var på ultralyd i uke 13, da var alt fint. Selv om jeg er klar over at de kan finne avvik, hjertefeil eller andre ting på ultralyden føler jeg meg forhåndsvis komfortabel med at mini i magen har det greit :)

Det ble enda en milepæl idag.
Jeg kjente flere spark på utsiden av magen :Heartpink:Heartpink

Håper de andre i familien også får kjenne det snart :)

Det ble enda en milepæl idag.
Jeg kjente flere spark på utsiden av magen :Heartpink:Heartpink

Håper de andre i familien også får kjenne det snart :)

Samme her i går og i dag! Bare et fåtall, men ååååå<3

Samme her i går og i dag! Bare et fåtall, men ååååå<3
Det er så koselig :Heartred:happy:
Samboer spurte faktisk igår morges om jeg kunne kjenne spark på utsiden og da sa jeg nei til ham.
Skulle tro minsten hørte etter og bestemte seg for å si ifra om at hun er stor og sterk nok nå til at pappaen skal kunne kjenne spark :)

men typisk nok er den lengre våken-perioden ca kl 12-14 når jeg er på jobb og ikke ligger hjemme på sofaen

Det er så koselig :Heartred:happy:
Samboer spurte faktisk igår morges om jeg kunne kjenne spark på utsiden og da sa jeg nei til ham.
Skulle tro minsten hørte etter og bestemte seg for å si ifra om at hun er stor og sterk nok nå til at pappaen skal kunne kjenne spark :)

men typisk nok er den lengre våken-perioden ca kl 12-14 når jeg er på jobb og ikke ligger hjemme på sofaen

Eg aner ikke noe mønster ennå, har kun kjent henne etter å ha feks drukket noe med sukker el.l:hilarious:

Back
Topp