Milepæler

Milepæl! Kjøpt vår aller første vogn! Gu så rart:hilarious:
 
19+5 i dag, så snart halvveis Kjenner daglig spark, egentlig kjent spark i nærmere 4 uker alt Nå venter vi var på at gutten vår blir sterk nok så det kan kjennes utvendig.
 
Ja, egentlig. Var så sent i januar, så hang meg på denne gruppen :joyful: Menstermin var 28.01, men ble flyttet til 26.01 på OUL.

Ah! Men vi vil jo ha deg her så bare fortsett:hilarious::cat:
 
22+0!
 
19+2. Oul overstått og vi venter en frisk og fin gutt :happy093 Kjenner også daglig liv, noe jeg gleder meg veldig over.
 
19+2. Oul overstått og vi venter en frisk og fin gutt :happy093 Kjenner også daglig liv, noe jeg gleder meg veldig over.

Her kjennes også frøkna daglig. Idag tidlig var det vm i turning. Kjente henne nedi madrassen:hilarious:
 
Og deer var første store flekken fra venstre brystvorte kommet i sportsbhen:pompus::hilarious: Woop! Eller?
 
Og deer var første store flekken fra venstre brystvorte kommet i sportsbhen:pompus::hilarious: Woop! Eller?

Aldri opplevd, selv om jeg fikk klemt ut råmelk fra uke 15 sist. Så tror dette er veldig individuelt, men greit å vite at det ser ut til at det ikke er trøbbel med produksjonen :)
 
Aldri opplevd, selv om jeg fikk klemt ut råmelk fra uke 15 sist. Så tror dette er veldig individuelt, men greit å vite at det ser ut til at det ikke er trøbbel med produksjonen :)

Føler det kanskje er litt tidlig, men greit at kroppen driver å klargjør seg om ikke annet:)
Har prøvd å Google litt og ser det meste er vanlig!
 
23+0 - fra i dag blir det gjort forsøk på å redde lillesøster om hun skulle finne på å prøve å komme seg ut :dummy1: men hun har å holde seg inne en stund til :stop:

og akkurat 4 mnd til termin i dag :Heartred
 
23+0 - fra i dag blir det gjort forsøk på å redde lillesøster om hun skulle finne på å prøve å komme seg ut :dummy1: men hun har å holde seg inne en stund til :stop:

og akkurat 4 mnd til termin i dag :Heartred
Ser sååå frem til den milepælen!
 
Back
Topp