Åååå venter også på uke 2421+0! Nå venter jeg bare utålmodig på uke 24, husker fra sist at jeg følte meg så mye tryggere da!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååå venter også på uke 2421+0! Nå venter jeg bare utålmodig på uke 24, husker fra sist at jeg følte meg så mye tryggere da!![]()

Hvorfor akkurat uke 24?Åååå venter også på uke 24![]()

Hvorfor akkurat uke 24?![]()
Ganske sikker på de vurderer tiltak for å redde barnet fra uke 23+0.Tror de går inn for å redde fra uke 24 om man skulle gå i ekstremt tidlig fødsel, etc.
OkeyTror de går inn for å redde fra uke 24 om man skulle gå i ekstremt tidlig fødsel, etc.
Ganske sikker på de vurderer tiltak for å redde barnet fra uke 23+0.
23+0 blir vel regnet som å være i uke 24, så da tenker jeg at alle har rettGanske sikker på de vurderer tiltak for å redde barnet fra uke 23+0.

23+0 blir vel regnet som å være i uke 24, så da tenker jeg at alle har rett
Milepælen min er 20+0 i dag! Kjenner daglig små bevegelser i magen, og av og til utenpå. Faktisk så var lille punktum svært veloppdragen første gang jeg kjente utenpå og la mannens hånd på magen, han gjentok til ære for pappa![]()

Grensen er vel formelt mellom uke 23 og 25. Kommer ann på størrelsen og tilstand på den lille etter/under fødsel. Det er sannsynligvis ingen "fasit" på akkurat hvilken dag man redder og ikke, men tror de vil forsøke i samråd med foreldrene fra uke 23.Ganske sikker på de vurderer tiltak for å redde barnet fra uke 23+0.