Milepæler

Fullvaksinert! :D Føler meg trygg på at det var det rette å gjøre for både meg og baby :)

Vaksinedose 2 satt idag :) venter i spenning på hvordan formen er imorgen.

23+0 :joyful:

20+0 og så og si halvveis. Masse spark i magen som også mannen kjenner nå. Bare to søsken som så gjerne skulle kjent babyen sparke, men så har de ikke tolmodighet til å vente da, så det blir ikke til at de holder hånda på lenge nokk :hilarious:

Ganske sikker på de vurderer tiltak for å redde barnet fra uke 23+0.

Ah, oki:) da vet jeg ikke hvorfor uke 24 er så spesielt:bookworm:

Last edited:
23+0 blir vel regnet som å være i uke 24, så da tenker jeg at alle har rett:smiley-angelic008

Milepælen min er 20+0 i dag! Kjenner daglig små bevegelser i magen, og av og til utenpå. Faktisk så var lille punktum svært veloppdragen første gang jeg kjente utenpå og la mannens hånd på magen, han gjentok til ære for pappa❤️

23+0 blir vel regnet som å være i uke 24, så da tenker jeg at alle har rett:smiley-angelic008

Milepælen min er 20+0 i dag! Kjenner daglig små bevegelser i magen, og av og til utenpå. Faktisk så var lille punktum svært veloppdragen første gang jeg kjente utenpå og la mannens hånd på magen, han gjentok til ære for pappa❤️

Hihi<3

Åå, turnerose er dessverre dårlig på å gjenta når papsen skal kjenne:hilarious::arghh:

Grensen er vel formelt mellom uke 23 og 25. Kommer ann på størrelsen og tilstand på den lille etter/under fødsel. Det er sannsynligvis ingen "fasit" på akkurat hvilken dag man redder og ikke, men tror de vil forsøke i samråd med foreldrene fra uke 23.

Helsedirektoratet har en faglig retningslinje på for tidlig fødte, som oppsummerer anbefalinger og forskning for de som er særlig interessert:)

Fullvaksinert og 22+0 i dag :) kjenner og ser daglig bevegelse fra lille jenta :Heartpink

Back
Topp