Middagstråden

I går hadde vi barnefri og endte opp på burger king :p:hilarious:Ungene hadde fått pannekaker. I dag har vi hatt spagetti og pølser .
 
I dag blir det pytt i panne med pølserester og bacon.
 
Ellers har vi hatt laksewok, fiskekaker i brun saus, spagetti bolognese , hjemmelaget gryte med kjøttdeig og grønnsaker, pai med skinke og purre av noe av de siste middagene her i huset :)
 
Koteletter + fløtepoteter :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 
Opp ;) i går hadde vi fiskeboller i hvit saus med kokte poteter, erter og gulrøtter. I dag blir det omelett med bacon og grønnsaker,varme rundstykker og stekte poteter:)
 
I går hadde vi spaghetti bolognese, så det må vi ha i dag ogsp[emoji23] lager alltid for mye
 
Lapskaus
Fiskegrateng
Kjøttkaker
?
Kylling,pommesfritts, ris og grønnsaker
Biff med noe ved siden av
Søndag vet jeg ikke
 
Koteletter med potetsalat. Barna spiser rester fra i går, sliders (små hamburgere) - de orket ikke alle i går så :p I morgen får de tomatsuppe med egg. Tror jeg. Egentlig skulle vi ha fiskeboller, men lovte plutselig tomatsuppe, og har kokte egg som må brukes. Jeg kan ikke spise det så jeg må ha noe annet, men hva...hmmm!
 
I går hadde vi pitapizza. I dag blir det hjemmelagde burgere med pommes frites.
 
I går hadde ungene og mannen pølsegryte med ris og jeg hadde Fjordland på jobb. I dag har vi hatt hvit pizza
 
pizza med kjøttdeig, løk og pepperoni
 
Barna: Fish&Crisp med pommes frites. Vi tok burgere med pommes frites. Kroppen min er ikke veldig glad i fisk.
 
Pølsegryte i går og fish’n chips i dag:) i morra blir det tomatsuppe med egg og makaroni
 
Resten av middagene denne uka: Fiskeboller, kyllinglårogris, koteletter med poteter, hjemmelaga gryterett med bla.a. purre, pasta med spinat og kremost.
 
Ertesuppe og pannekaker.
Langtids stekt bibringe gryte,grønnsaker
Kylling med pesto/mosarella og pasta, grønnsaker
 
Fiskeboller idag.

I morgen var det mulig det ble noe pastagreier! Lørdag koteletter og potetsalat tenker jeg. Søndag.. pizza? .D
 
Back
Topp