Middagstråden

Fiskeboller idag.

I morgen var det mulig det ble noe pastagreier! Lørdag koteletter og potetsalat tenker jeg. Søndag.. pizza? .D
Noooope. Pizza idag. Pasta fredag. Trodde det skulle være fredag idag :p

Pizza med kjøttdeig, løk, pepperoni, cheddar og parmesan! Og litt saus. Ooog hvitløksdressing
 
Høstgryte lagde jeg på fredag[emoji7][emoji7][emoji7]
Første gang jeg lagde den og den kommer til å bli lagd igjen. Sto i ovnen fra torsdag kveld helt frem til fredag 17.30 for da spiste vi middag
 
Hmm.. vet ikke. Har noen kjøttpølser som MÅ brukes opp :) Men de tåler ikke jeg. Så ungene må få noe med kjøttpølse, da. Kanskje pastagryte.
 
Vi skal ha hjemmelaget pitabrød med kjøttdeig-, salat- og ostefyll.
 
Fårikål i dag
Pølser med potetstappe i går
Taco
Kotelett er det jeg kommer på resten av uka mangler en dag men husker den ikke
 
Taco idag.
11.png
Kyllinglår i morra.
12.png
 
Man: biff stragonoff med ris. I går hadde vi spagetti bolognese og i dag blir det kokt torsk.
 
Idag blir det koteletter og potetsalat!
pork chops.png
 
I går hadde vi pølse og potetstappe. I dag blir det take away pizza
 
Skal i selskap, skulle visst være noe slags koldtbord...
koldtbord.png
 
I dag blir det Kinarestaurant. I morra spagetti bolognese, tirs: fiskeboller ons: pølselapskaus, tors: fish’n chips, Fre: pizza, Lør : risgrøt på dagen og biff senere. Søn: ut å spise
 
Søndag ble vi bedt på middag og fikk fårikål. I går hadde vi fiskeboller og i dag kyllig tikka masala
 
På mandag hadde vi panert torsk med potetbåter, salat og hollandaise. I går svinekoteletter med kokte poteter, surkål, gulrotstuing og brun saus. I dag blir det blekkulfpølser og spagetti :)
 
Pizza fra i går. Ikno fancy greier akkurat. Ungene får ballakapri som jeg kaller det, spagetti a la capri. Med sånne pølser og kjøttboller. Det liker dem! Og masse MUK - bra de bruker hele dyret sier nå jeg :p
 
Back
Topp