Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj, gratulererIdag skal vi på kontraktsmøte for overtakelse av vårt nye hus så da blir det middag (og shopping av flytteesker) på ikea
Takk :-D veldig stas! Går fra 74m2 leilighet i bynære omgivelser til 240m2 enebolig med godkjent utleie i forstaden. Gleeeder meg! Overtar dagen før mini sin 1 årsdag!Oj, gratulerer
Ohoi! Ikke dårlig - blir nok en gigantisk forskjellTakk :-D veldig stas! Går fra 74m2 leilighet i bynære omgivelser til 240m2 enebolig med godkjent utleie i forstaden. Gleeeder meg! Overtar dagen før mini sin 1 årsdag!
Hva er blekkulfpølser?Denne uken har vi hatt chillimarinert svinefilet(uten marinade til ungene), panert torsk,kebab i pitabrød, kjøttkaker i brun saus. I dag skal vi ha blekkulfpølser og potetstappe
Så stiligVis vedlegget 197296
Grillpølser som jeg skjærer opp slik at den ligner en blekksprut blekkulf er en blekksprut som OJ liker godt . Fant det bilde på Google . Så slike
Ja gøy middagSå stilig
Hæ? Liker ikke bacon???Idag blir det enchiladas m/kylling og salat, i morgen blir det spaghetti m/kjøttdeig, løk og sjampinjong.
Og nå fant jeg ut at storesøster ikke liker bacon (hvem liker ikke bacon ???) så det må jeg huske å unngå til henne.
Ikke sant, hehe.Hæ? Liker ikke bacon???