Middagstråden

Idag ble det noe så lite spennende som fiskepinner, råkostsalat, potetbåter og chilimajones.

Imorgen skulle vi egentlig ha kjøttkaker men jeg rakk ikke lage de i kveld så det får bli på torsdag istedenfor. Tror det blir gulrot- og ingefærsuppe istedenfor.

I dag har vi vært i bursdag hvor det var pølser og pizza:)
I morgen skal vi ha pannekaker.
Fre: Middagspølser og spagetti.
Lør: Taco
Søn: Kokt torsk med poteter, ertepure, minigulrøtter og smørsaus.

Jeg aner virkelig ikke hva vi skal ha til middag, frister med koteletter + tilbehør.

Idag skal vi på kontraktsmøte for overtakelse av vårt nye hus så da blir det middag (og shopping av flytteesker) på ikea :-)

Takk :-D veldig stas! Går fra 74m2 leilighet i bynære omgivelser til 240m2 enebolig med godkjent utleie i forstaden. Gleeeder meg! Overtar dagen før mini sin 1 årsdag!
Ohoi! Ikke dårlig - blir nok en gigantisk forskjell :)
Blir litt dobbel bursdag dette da ;)

Denne uken har vi hatt chillimarinert svinefilet(uten marinade til ungene), panert torsk,kebab i pitabrød, kjøttkaker i brun saus. I dag skal vi ha blekkulfpølser og potetstappe :)

Idag blir det enchiladas m/kylling og salat, i morgen blir det spaghetti m/kjøttdeig, løk og sjampinjong.
Og nå fant jeg ut at storesøster ikke liker bacon (hvem liker ikke bacon :p ???) så det må jeg huske å unngå til henne.

Idag blir det enchiladas m/kylling og salat, i morgen blir det spaghetti m/kjøttdeig, løk og sjampinjong.
Og nå fant jeg ut at storesøster ikke liker bacon (hvem liker ikke bacon :p ???) så det må jeg huske å unngå til henne.
Hæ? Liker ikke bacon??? :P :P :P

I går hadde vi taco og i dag blir det kokt torsk med søtpotetmos

Back
Topp