Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neida, jeg synes ikke det var så sterkt faktisk. Litt sånn at man måtte drikke litt ekstra, men mannen min stakkars ble nesten litt dårlig han. Svettet og følte seg dårlig. Årets kone!!!Haha huff da. Uspiselig?
namnam! Her blir det spagetti med kjøttdeig og løk.Blir ostesnitzler med pommes frites,salat og bearnaise her i dag
Hehe jeg hadde sikkert reagert som mannen din mannen får det ikke sterkt nok ofteNeida, jeg synes ikke det var så sterkt faktisk. Litt sånn at man måtte drikke litt ekstra, men mannen min stakkars ble nesten litt dårlig han. Svettet og følte seg dårlig. Årets kone!!!
ok godt detnamnam! Her blir det spagetti med kjøttdeig og løk.
Han serverte meg noe verre en gang; biff i jalapenogryte. Det var faktisk så sterkt at vi måtte kaste det! :OHehe jeg hadde sikkert reagert som mannen din mannen får det ikke sterkt nok ofte
ok godt det
Hehe huff da. Mhm det er det. Og sikkert noe ungene liker godt?Han serverte meg noe verre en gang; biff i jalapenogryte. Det var faktisk så sterkt at vi måtte kaste det! :O
Hehe.. noen liker det mer sterkt enn andre. Jeg er vel en av dem som elsker sterk mat ja
Ja, spaghetti er ålreit! Lenge siden og vi har masse pasta i skapet vi må få brukt
Ja Pasta er en hit!Hehe huff da. Mhm det er det. Og sikkert noe ungene liker godt?