Middagstråden

Haha huff da. Uspiselig?
Neida, jeg synes ikke det var så sterkt faktisk. Litt sånn at man måtte drikke litt ekstra, men mannen min stakkars ble nesten litt dårlig han. Svettet og følte seg dårlig. Årets kone!!! :p

Neida, jeg synes ikke det var så sterkt faktisk. Litt sånn at man måtte drikke litt ekstra, men mannen min stakkars ble nesten litt dårlig han. Svettet og følte seg dårlig. Årets kone!!! :p
Hehe jeg hadde sikkert reagert som mannen din;) mannen får det ikke sterkt nok ofte
namnam! Her blir det spagetti med kjøttdeig og løk.
ok godt det:)

Hehe jeg hadde sikkert reagert som mannen din;) mannen får det ikke sterkt nok ofte

ok godt det:)
Han serverte meg noe verre en gang; biff i jalapenogryte. Det var faktisk så sterkt at vi måtte kaste det! :O
Hehe.. noen liker det mer sterkt enn andre. Jeg er vel en av dem som elsker sterk mat ja :)

Ja, spaghetti er ålreit! Lenge siden og vi har masse pasta i skapet vi må få brukt :)

Han serverte meg noe verre en gang; biff i jalapenogryte. Det var faktisk så sterkt at vi måtte kaste det! :O
Hehe.. noen liker det mer sterkt enn andre. Jeg er vel en av dem som elsker sterk mat ja :)

Ja, spaghetti er ålreit! Lenge siden og vi har masse pasta i skapet vi må få brukt :)
Hehe huff da. Mhm det er det. Og sikkert noe ungene liker godt?

Og fredag var jeg på julebord(pinnekjøtt) og barn+mann hadde pølser og makaroni. Lørdag spiste vi hjemmelaget pizza hos svigers. I går hadde vi ovnsbakt laks med mandelpoteter,agurksalat og kesam. I dag sksl vi ha medisterkaker med kokte poteter,rødkål,kålrotstappe og brun saus . I morgen fiskepinner,potetstappe og råkost.

Man: pizzasnurrer(brukte opp rester etter taco) Tirs: hjemmelaget fiskegrateng. Ons: Kinarestaurant. Tors : omelett med spekeskinke,champingon. Salat og rundstykker til. Fre: hjemmelagde kjøttkaker med poteter,erter,gulrøtter og brun saus . Lør: taco. Søn:kokt torsk med kokte poteter,gulrøtter og smørsaus

Fredag hadde vi hjemmelaget kyllinggryte med pastaskruer. I går hadde vi pepperbiff med soppstuing,fløtegratinerte poteter. (ungene kjøttboller) i dag blir det stekt torsk med søtpotetmos.

Flere enn meg må skrive her;) mandag hadde vi baconsurret kyllingfilet fylt med fetaost,bakt potet og grønn salat . I går var det hjemmelaget fiskegrateng . I dag blir det kyllingpølser og spagetti :)

På mandag ble det stekt torsk med grønnsaker og potetmos, i går var det sushi <3
I dag var det pasta, rotgrønnsaker og koteletter :)

Spaghetti med hjemmelaget kjøttsaus med gulrøtter, hakkede tomater, løk, hvitløk, urter, grønnsaksbuljong, tomatpuré, kjøttdeig og kraft.

Man: spagetti bolognese( jeg pizzarester på jobb) Tirs: Hjemmelaget fiskegrateng . Ons: wienerpølser,potetstappe og råkost. Tors: Fiskepinner,pastaskruer og raspa gulrot. (Jeg noe rester på jobb) Helgen er litt løs enda.

Her blir det visst fiskekaker, med pasta/pesto og grønnsaker :)

Back
Topp