Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er kyllingsnadder. ???I dag blir det kyllingsnadder med stekte poteter her!

derfor mye billig mat… lager spaghettisaus og tomatsuppe selv.
Hva er kyllingsnadder. ???![]()

Hjemmelaget? Det er så godt med vårruller, men jeg har ikke våget å lage hjemmelaget enda.Vårruller med ris og sursøt saus
Anbefaler virkelig å prøve hjemmelagde vårruller. Det er så ekstremt godt! Jeg bruker denne oppskriften og alle som har smakt vårrullene elsker deHjemmelaget? Det er så godt med vårruller, men jeg har ikke våget å lage hjemmelaget enda.
Sniker, jeg vil også lage våruller! Har du forsøkt å lage de i stekeovn før? Eller må man fritereAnbefaler virkelig å prøve hjemmelagde vårruller. Det er så ekstremt godt! Jeg bruker denne oppskriften og alle som har smakt vårrullene elsker de
Vårruller med kjøttdeig og nudler | Ida Maries mat | matblogg for alle
Deilige sprø vårruller med kjøttdeig, nudler og knasende grønnsaker! Detaljert fremgangsmåte med bilder og steg for steg forklaringidamariesmat.no
Jeg har bare stekt de i panna med litt ekstra olje. Så kan ikke kalle det fritering akkurat hellerSniker, jeg vil også lage våruller! Har du forsøkt å lage de i stekeovn før? Eller må man fritere
Men står at man fint kan steke de i ovn! Vil tro det går fint, bare pensle med litt olje først
Har dessverre til gode å prøve det selv.Åja men det høres jo også overkommelig ut! Jeg bare synes det er så styr å skulle fylle en hel kjele med olje.. kanskje jeg skal lage en dag, er jo veldig kjekt å ha i fryseren ogsåJeg har bare stekt de i panna med litt ekstra olje. Så kan ikke kalle det fritering akkurat hellerMen står at man fint kan steke de i ovn! Vil tro det går fint, bare pensle med litt olje først
Har dessverre til gode å prøve det selv.
Går veldig fint å ta de i stekeovnen, jeg varmer alltid vårullene der - pensler litt olje på og de blir alltid fine og sprø. Jeg lager forøvrig glutenfrie vårruller med rispapir, anbefales om noen skal lage glutenfritt!Åja men det høres jo også overkommelig ut! Jeg bare synes det er så styr å skulle fylle en hel kjele med olje.. kanskje jeg skal lage en dag, er jo veldig kjekt å ha i fryseren også
Så kjekt! Har du prøvd å steke de i stekeovn fra fryst tilstand?Går veldig fint å ta de i stekeovnen, jeg varmer alltid vårullene der - pensler litt olje på og de blir alltid fine og sprø. Jeg lager forøvrig glutenfrie vårruller med rispapir, anbefales om noen skal lage glutenfritt!
(Altså skulle hatt mer laks, mannen hadde ikke spist hele dagen synbar sulten som en ulv!). Men skal lage igjen. OG! En viktig del er sursøt soyasaus fra meny- til laksen 
Så kjekt! Har du prøvd å steke de i stekeovn fra fryst tilstand?