Lammelår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så ikke denne før nå jegHjemmelaget? Det er så godt med vårruller, men jeg har ikke våget å lage hjemmelaget enda.
Men vi pleier å kjøpe fryste vårruller fra kiwi. Synes de er veldig gode.Vi pleier å gå for de uten kjøtt, med kun grønnsaker
Bedre enn bare enkle kokte grillpølser her, selv om var godtIdag har vært en travel dag, så dagens middag ble toast. Satser på ett mer fullverdig måltid i morgen.
travel dag
Anbefaler virkelig å prøve hjemmelagde vårruller. Det er så ekstremt godt! Jeg bruker denne oppskriften og alle som har smakt vårrullene elsker de
Vårruller med kjøttdeig og nudler | Ida Maries mat | matblogg for alle
Deilige sprø vårruller med kjøttdeig, nudler og knasende grønnsaker! Detaljert fremgangsmåte med bilder og steg for steg forklaringidamariesmat.no

Spiser ribbe egentlig bare en gang i året, men i år har jeg fått for meg at jeg må spise ribbe i tilfelle halsbrannen blir like ille som den var. For akkurat nå er den på et OK sted. Altså våkner 3-4 ganger om natta av det, men trenger heldigvis ikke opp å gå og spy. Slik som 2.trimester bestod av