Middagstråd

I morra skal vi ha julemiddag med medisterkaker og julepølse !! Kom på nå at jeg har glemt å kjøpe rødkål :sad010

Hjemmelaget? Det er så godt med vårruller, men jeg har ikke våget å lage hjemmelaget enda.
Så ikke denne før nå jeg :think005 Men vi pleier å kjøpe fryste vårruller fra kiwi. Synes de er veldig gode.Vi pleier å gå for de uten kjøtt, med kun grønnsaker:love017

I dag laga jeg tagliatelle med biffstrimler, sopp, løk og fløte. :)

I dag kjøpte jeg meg Fjordland pinnekjøtt. Ingen i huset liker pinnekjøtt så det får jeg aldri spist. Så pleier å kjøpe en vært år, en dag det bare er meg. Men fyttipuus den var salt! Har blitt ekstra glad i salt mat nå i svangerskapet, men denna klarte jeg ikke å spise. :bag:
Så ikke akkurat tips til mat, men heller tips til å ikke spise mat :hilarious:

I dag ble det pytt i panne, med litt ekstra. Mannen sto for maten, og da er ikke mor kresen. :wacky:

I dag blir det taco og imorgen blir det ribbe :hungry::Heartred Spiser ribbe egentlig bare en gang i året, men i år har jeg fått for meg at jeg må spise ribbe i tilfelle halsbrannen blir like ille som den var. For akkurat nå er den på et OK sted. Altså våkner 3-4 ganger om natta av det, men trenger heldigvis ikke opp å gå og spy. Slik som 2.trimester bestod av:dead:

Last edited:
Back
Topp