Middagstråd

Igår hadde vi hjemmelaget pizza med hjemmelaget kålsalat og rømmedressing til.
 
Idag blir det hjemmelaget burgere bacon og ost, med sylta rødløk, crisp- og iceberg salat, tomat, agurk og pommes frites til:joyful: mannen som lager middagen:D
 
Igår hadde vi bakt potet med masse godt tilbehør:D
 
Idag har jeg laget høstgryte med oppskjært oksehøyrygg, gulrøtter, selleristenger, 17 stk hvitløksfedd, persillerot, løk, jacobs oksefond, tomatpuré, eplejuice, salt og pepper. Serveres med hjemmelaget potetmos og hakket persille på toppen:)

Også har jeg laget chocolate chip cookies deig. Deigen skal stå over natten i kjøleskapet:joyful: mmmm, gleder meg til å smake cookiesene:D Deigen smakte deliiish:p
20210807_125916.jpg
 
Idag har jeg laget høstgryte med oppskjært oksehøyrygg, gulrøtter, selleristenger, 17 stk hvitløksfedd, persillerot, løk, jacobs oksefond, tomatpuré, eplejuice, salt og pepper. Serveres med hjemmelaget potetmos og hakket persille på toppen:)

Også har jeg laget chocolate chip cookies deig. Deigen skal stå over natten i kjøleskapet:joyful: mmmm, gleder meg til å smake cookiesene:D Deigen smakte deliiish:p
Vis vedlegget 362857
Jeg bare flytter inn jeg altså :hilarious:
 
Vi skulle egentlig ha indisk i dag, men sambo har fått en strekk i ryggen så jeg måtte plutselig ut å handle ibux og så legge ungen som tok litt tid, og når klokka da ble halv 9 så orka jeg ikke begynne på en middag som var komplisert og krevde mye oppvask (er vanligvis han som lager indisk også så jeg er ikke helt trygg på det). Så da ble det hva enn vi hadde i frysen og det ble pølser og pomfri med ost på :hilarious: Noe vi aldri har hatt til middag før faktisk, men jeg husker det fra da jeg var mindre :p
 
Blir rester fra igår:

Potetmos i bunnen av en ildfast form, gryten oppå også revet ost på toppen:) Serveres med salat til:happy:

Fikk bakt cookies idag og slik ble de:joyful: Godkjent av fammen iallefall, og det holder for meg:p

20210808_144625.jpg
 
Blir rester fra igår:

Potetmos i bunnen av en ildfast form, gryten oppå også revet ost på toppen:) Serveres med salat til:happy:

Fikk bakt cookies idag og slik ble de:joyful: Godkjent av fammen iallefall, og det holder for meg:p

Vis vedlegget 362906
Gud bedres, du kan ikke dele sånt :hungry::hungry::hungry: Det er nesten sånn jeg klarer å samle sammen energi til å smette i sammen noen cookies selv nå, men det blir for mye ork og jeg har egentlig ikke tid :yuck:
 
Gud bedres, du kan ikke dele sånt :hungry::hungry::hungry: Det er nesten sånn jeg klarer å samle sammen energi til å smette i sammen noen cookies selv nå, men det blir for mye ork og jeg har egentlig ikke tid :yuck:

Sorry, men det er så godt, så må bare dele:p Veldig lettvint oppskrift altså:) Kan legge ut om noen har lyst på!?:happy:
 
Screenshot_20210806-190948_SOL.jpg
Screenshot_20210806-191002_SOL.jpg
Lot deigen stå over natten i kjøleskap. Laget ikke små kuler av dem, men hadde en god halv håndfull i en kul/ball. Ville ha "american size" på de:joyful:
 
Back
Topp