Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
mannen som lager middagen
mmmm, gleder meg til å smake cookiesene
Jeg bare flytter inn jeg altsåIdag har jeg laget høstgryte med oppskjært oksehøyrygg, gulrøtter, selleristenger, 17 stk hvitløksfedd, persillerot, løk, jacobs oksefond, tomatpuré, eplejuice, salt og pepper. Serveres med hjemmelaget potetmos og hakket persille på toppen
Også har jeg laget chocolate chip cookies deig. Deigen skal stå over natten i kjøleskapetmmmm, gleder meg til å smake cookiesene
Deigen smakte deliiish
Vis vedlegget 362857

Noe vi aldri har hatt til middag før faktisk, men jeg husker det fra da jeg var mindre De så gode ut hvertfall!!Blir rester fra igår:
Potetmos i bunnen av en ildfast form, gryten oppå også revet ost på toppenServeres med salat til
Fikk bakt cookies idag og slik ble deGodkjent av fammen iallefall, og det holder for meg
Vis vedlegget 362906
De så gode ut hvertfall!!
Myke?De smakte godt, synes jegOg liker de er litt sånn guueey eller hva jeg skal si
![]()
Gud bedres, du kan ikke dele såntBlir rester fra igår:
Potetmos i bunnen av en ildfast form, gryten oppå også revet ost på toppenServeres med salat til
Fikk bakt cookies idag og slik ble deGodkjent av fammen iallefall, og det holder for meg
Vis vedlegget 362906

Det er nesten sånn jeg klarer å samle sammen energi til å smette i sammen noen cookies selv nå, men det blir for mye ork og jeg har egentlig ikke tid 
Gud bedres, du kan ikke dele såntDet er nesten sånn jeg klarer å samle sammen energi til å smette i sammen noen cookies selv nå, men det blir for mye ork og jeg har egentlig ikke tid
![]()

Ja takk! elsker chewy cookies!Sorry, men det er så godt, så må bare deleVeldig lettvint oppskrift altså
Kan legge ut om noen har lyst på!?
![]()
YeeeeeeesSorry, men det er så godt, så må bare deleVeldig lettvint oppskrift altså
Kan legge ut om noen har lyst på!?
![]()