Middagstråd

Det merkes! Tenk å spise dine middager hver dag! :D

Hahah, unga er ikke så takknemlig at det gjør noe:hilarious: Vi spiste kinesisk takeout igår, og fikk et skikkelig kompliment av mannen " du lager bedre mat enn detta":angel5 og jeg synes maten var veldig god. Så den tar jeg til meg:)
 
Idag ble det hjemmelaget medisterkaker, poteter, dampet gulrøtter/brokkoli og brun saus:)
 
Rundstykker og pålegg:)
 
Stekte kjøttpølser med brunet løk i panna, kokte poteter, dampet gulrøtter, brokkoli og mais med hvit saus til- skikkelig høstmiddag:)
 
Pytt i panne med speilegg, sylta agurk, rødbeter, ketchup, sursøt chilisaus, worchestersaus, salat og rundstykker til:)
 
Pølse med brød etter ønske fra minsten :meh:
 
Fredagstaco:D Lettvint og godt:joyful:
 
Hjemmelaget pizza med kålsalat, rømmedressing og ruccula:)
 
Hjemmelaget gryte og potetmos:)
 
Blir ferdigpizza eller noe. :p
 
Blir ferdiggryte fra Toro. Mexikansk gryte med litt ekstra løk og mais oppi. Serveres med salat, nacho chips, rømme, salsa og rundstykker:) Blir enkelt idag. Orker ikke noe særlig.
 
Idag blir det lasagne, salat med fetaost og hvitløksbsguetter til middag. Mannen ordner opp.
 
Igår

Hjemmelaget pølsegryte med pastaskruer. Stek oppskjærte grillpølser så de får litt stekeskorpe, ha så i en boks med mais. Og stek videre. Ha i ønsket krydder. Her bruker jeg salt, pepper og knorr kjøtt&grill krydder. Så heller jeg over en 1/2 liter fløte og koker opp så sausen tykner. Har de siste 5 min oppi brokkoli buketter i sausen inntil pastaen er klar.
 
Idag hadde vi hjemmelaget gryte med hjemmelaget potetmos til, enkelt og greit:)
 
Back
Topp