Middagstråd :)

spiste fiskepinner og potetmos igår :-P
har kjøpt inn til grønssaksuppe idag men ser dårlig ut ;)

I dag ble det døner kebab til middag. Hoho det var snadder :D ikke spist det på flere år, fikk plutselig veeeeldig lyst på det. :)

-iPhone appen-

Søtpotetsuppe med brokkoli, sellerirot og chili. Også varme rundstykker til:-)

OMG! Jeg er sulten hele tiden og å lese denne tråden gjorde meg enda mer sulten! Hoho :p
Med så mange forskjellige ting så blir det mye jeg planlegger å ha til middag fremover :oops:

Idag hadde jeg pannekaker til middag. For første gang i historien greide jeg å steke de hele, uten å mose en eneste en under snuing :-D

Så kveldsmaten nå er kalde pannekaker med nugatti :-D
Haha. Trodde det var bare meg i hele verden som hadde nugatti på pannekaker.... nam nam

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Hjemmelaget blomkålsuppe til kvelds :)

Haha. Trodde det var bare meg i hele verden som hadde nugatti på pannekaker.... nam nam

No way!

Min mor har alltid stekt ekstra pannekaker til middag, så jeg kunne få kalde med nugatti senere på dagen :-D God tradisjon jeg selv har fortsatt med :-p

Sent from my iPhone using BV Forum

I dag ble det Sheperd's pie. Yummy. I morgen blir det pannekaker. Har SÅ lyst på det :)

-iPhone appen-

Pannekake med nugatti er jo himmelsk :) :) :)

-iPhone appen-

Tror det blir laks til middag her idag :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Spagetti med ostesaus, skinke, erter og sopp

Her blir det kylling, risotto og salat i dag :)

Prinsesse 2010❤️

Et lite mirakel 2014❤️

I dag har mannen og jeg vært på sopptur og fisketur :) så snart blir det sopp (stekt med bacon, løk, litt mel, rømme + salt&pepper) med kokte poteter, og ovnsbakt berggylt til kvelds :) vi spiser samme poteter til fisk og :)

DET hørtes godt ut, det må vi ha i helgen tror jeg :D Det er så lenge siden jeg har spist :)

Prinsesse 2010❤️

Et lite mirakel 2014❤️
Smakte forferdelig å brakk meg. Liker det til vanlig

Back
Topp