Middagstråd :)

Her ble det pasta carbonara, med smågodt til dessert etterpå da vi var på kino.

Fra mobil.

Idag skal vi ha fiskesuppe.. Vi er på ferie hos svigermor, og stesvigerfar skal lage sin berømte fiskesuppe. Jeg liker egentlig ikke fiskesuppe, men jeg liker hans. Men akkurat nå kjenner jeg at jeg ikke er interessert what so ever i å spise den fiskesuppa!

Og for å gjøre ting verre, så skal foreldrene til samboeren til svigerinna mi spise her og, første ordentlig møte mellom foreldrene deres. Og så skal særpeisen meg sitte på kjøkkenet og spise risengrynsgrøt av alle ting.

Bah!

Sent from my iPad using BV Forum

Idag skal vi ha fiskesuppe.. Vi er på ferie hos svigermor, og stesvigerfar skal lage sin berømte fiskesuppe. Jeg liker egentlig ikke fiskesuppe, men jeg liker hans. Men akkurat nå kjenner jeg at jeg ikke er interessert what so ever i å spise den fiskesuppa!

Og for å gjøre ting verre, så skal foreldrene til samboeren til svigerinna mi spise her og, første ordentlig møte mellom foreldrene deres. Og så skal særpeisen meg sitte på kjøkkenet og spise risengrynsgrøt av alle ting.

Bah!

Hohoho, her må du komme med en update senere! :)

Grandis eller Toro-pose med bolognese! (Jeg har laget mat fra bunn av i alle år....:P rart hva denne graviditeten gjør!)

Sent from my iPhone using BV Forum

I dag er det kjøttdeig og fullkornspasta :)

Karbonade og erterstuing på brødskive idag :-)

Spagetti å hjemmelaget kjøttsaus

Vi har besøk av broren min noen dager så i dag gikk vi ut og spiste. Gravidos her var svært fornøyd med cheesy bacon cheeseburger på fridays! :) Jeg er så matlei og spesielt når det gjelder middager! Får ha en skikkelig grønnsaksmiddag i morgen for å gjøre opp ! :P

Idag blir det laksewrap med sweet chilisaus!:)

Tror jeg skal gå å lage meg betasuppe til frokost nå.. haha! Snakk om rare matvaner med bebis om bord :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

I kveld blir det and :) Mannen lager, så vet ikke hva som blir servert til. Jeg gleder meg!

Jeg har lyst til å ut og spise middag. Noen som har vært på Mikado i Stavanger og spist sånn Teppan yaki?

Dere er så flinke!! Her blir det ofte enkle løsninger om dagen med dårlig form :( Liker å lage det meste fra bunnen av, men ikke alt jeg orker nå. Tikka masala her idag :)

I dag blir det tomatsuppe med pølse og egg :)

Svigerfar har bursdag idag, så vi skal bort dit å spise hjemmelaga hamburgere(og kake, regner jeg med)! :D

Back
Topp