Middagstråd :)

Venterpå<3

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Må innrømme at jeg er særdeles lei av å lage middag, klarer sjelden å finne på noe spennende. Det blir gjerne det samme hver uke :p

Så hvis alle skriver hva de spiser til middag, gjerne med bilde, så får vi kanskje noen tips? :)
 
Dette var en smart tråd :) Jeg er mest på god slike lørdags middager jeg men elendig på daglige og lettvinte middager!




❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
 
Blir nok spaghetti her også i dag! :)
I morgen er jeg og guttungen alene mens pappaen er på jobb så da bruker vi å koooose oss med tomatsuppe og egg:) det er det beste mini vet. hihihih:) blir veldig enkelt i ukedagene nå siden vi jobber mye:)
 
Her blir det enkelt men godt :) kylling i biter stekt sammen med små biter med brokkoli, bacon, sopp med nudler ved siden av :p




❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
 
Her ble det stekt laksebiter med wooket grønnsaker og eggnudler med pesto :) enkelt og raskt.


-iPhone appen-
 
Her ble det spagetti haha
 
Taaaaacoooo: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app
 
reker og loff på gubben, bigone pizza på meg :p ingen orket å lage mat i varmen ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Så mange gode forslag jeg får nå altså: ) I dag må vi bestille mat da vi glemte at det var pinse :p ingen mat i hus! :)

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app
 
Idag blir det løvbiff, pomfri og peppersaus
 
I dag ble det marinerte sommerkoteletter med salat og hjemmelagd potetsalat. Ungene har spist pølse og lompe :p
 
Idag blir det grilling på avslutning i den gamle barnehagen jeg jobbet i:) Sååå kos<3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag blir det enkelt. Laksefilet i ildfast form, tømme over litt røde linser, gulrotbiter og sweet chili saus. Ferdig på tjue. Det liker vi.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp