Middagstråd :)

Vi hadde taco idag :)

Men blitt veldig glad i taco med sånn tacokylling kjøtt fra sverige i pose. det er sikkelig nam nam.
Ellers er tacopaien jeg pleier å lage sikkelig snadders. lagt oppskifta på mat delen på hovedsiden på forumet.

Hva er dagens middagsmeny da damer?

Sent from my iPad using BV Forum

Baconsurret kyllingfilet brunet i panna før lagt i ildfastform med 2 bokser creme fraiche, hvitløk, salt og pepper, og pasta!:) NAMM!

Sent from my iPhone using BV Forum

Last edited:
Idag hadde søstera mi bursdag så vi spiste soyapølser, wokblanding og salat :p ( var klokken 1 så ble vell egentlig lunch men ) ;)

Last edited:
Var fajitas her i dag! Har dilla på det! Med karbonadedeig, masse salat, kesam, salsa og ost! Slurp :)

Her ble det grillet kyllingspyd med oppskåret frukt :D Såå godt :)

Kyllingburger på Mc'ern!!

Idag blir det (høres ikke noe godt ut men er drit godt) kokt kjøtt (i 4-5 timer) med potet, grønnsaker og sursøtsaus!

I går hadde vi joikakaker (kl. 23 på kvelden :P ) Hadde helt glemt hvor godt jeg syntes det er!

I dag skal vi på quiz og spiser middag på stedet som holder quizen. Middag ennå ukjent, altså :P

Fra mobil.

Fiskegrateng meg poteter og grønsaker

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Det ble burger i dag. Nam!

Fra mobil.

Torsk og grønnsaker :)

Venter på et lite nurk i februar ♥

Idag blir det gryterett m/tacoskjell :) Men aller mest vil jeg ha rømmegrøt m/spekemat og flattbrød *drømme*

Venter en liten i februar ❤️

Va å handla...spagetti. .. pølser.. kjøttdeig. .fiskekaker...grøt... ja då eg vet isje ka eg ende opp me....sukk matlei

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Mannen er borte et par dager, så da blir det nok ingen middag her. Får trykke i meg et par brødskiver på nattevakt.

-iPhone appen-

Back
Topp