Middagstråd :)

I dag ble det en sånn grov tebrix fra butikken med taffelost på. Middagslysten var ikke helt til stede, i tillegg til at det ble sent før jeg kom meg hjem. Nylig gjenoppdaget taffelost - nam!:)

22.02.2015 ♡

Pasta og kjøttsaus her!

Brødskiver i dag.. Ikke lyst på middag :)

Venter på et lite nurk i februar ♥

Idag blir det spagetti og kjøttdeig i kjøttsaus, men jeg dropper kjøttsausen og bruker ketchup istedet idag :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Ovnsbakt kylling, mais, salat med tomat og avokado, hjemmelaget soppstuing og asparges :) godt.... Men veeeeeldig mett :)

Kokt torsk, hollandaisesaus, pommes frites og salat og eplebiter.

Idag skal vi ut å spise og feire, for nå vet svigerfamilien det<3

Åh! Så koselig! :D Kos dere masse, spis til du sprekker! (Er jo alltid bedre med mat man ikke trenger å lage selv!^^)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Hmm.. ovnsbakt potet med masse smør og salt! (Kjenner mange som har masse andre ting oppi, som bacon og ost feks, men smør og salt er uunværlig!)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Da ble det spaghetti og kjøttsaus i dag :) måtte slenge med litt ruccola for at det skulle være litt sunt :)

Da ble det spaghetti og kjøttsaus i dag :) måtte slenge med litt ruccola for at det skulle være litt sunt :)

Går ann å lage det sunt og godt hvis du steker kjøttdeig med løk, gulrot, hvitløk og kanskje litt chili, og har i en eller to bokser med tomatpurrè og sper ut hver boks med vann (altså for hver boks tomatp. du bruker så fyller den to ganger med vann) Blir veldig veldig godt!:)

Meg og barna er på ferie hos mormor og morfar, og det er fisk nesten hver dag. Og mormor kan fisk! :D er såååå godt!

Back
Topp