Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Åh det hørtes deilig ut idag!Quesadillas med kylling, salsa, guacamole og rømme
Det har jeg skikkelig lyst på og. Men usikker på hva vi kan eta av de nå. Det hørtes skikkelig godt ut.Sushi (take away), digg å slippe å lage noe![]()
Misunnelig!!! Herregud jeg elsker sushiSushi (take away), digg å slippe å lage noe![]()
Det har jeg skikkelig lyst på og. Men usikker på hva vi kan eta av de nå. Det hørtes skikkelig godt ut.
Masse av sushi vi kan spiseDet har jeg skikkelig lyst på og. Men usikker på hva vi kan eta av de nå. Det hørtes skikkelig godt ut.
Så @FruJohnsen la ut en fin oversiktJeg var så redd at jeg holdt meg helt unna sist. Men kanskje jeg skal denne gangen. For det er så godt. Lite av det her på Røros da men

Jeg hermet, det ble quesadillas her også, men med kjøttdeig. Rømme var plutselig sjukt godt, satt og sleika i meg ren rømmeQuesadillas med kylling, salsa, guacamole og rømme

Jeg hermet, det ble quesadillas her også, men med kjøttdeig. Rømme var plutselig sjukt godt, satt og sleika i meg ren rømme![]()

Det er så godt! Edit: ler mest av emojienFrista sykt mye sjæl! Aldri laga hjemme faktisk, men det fikk jeg lyst til nå![]()

Har null matlyst:-/ noen som har ting de klarer å spise til middag selv om matlysten ikke er der?

Ris, salat og kjøttboller feks. Ingen saus når jeg er kvalmHar null matlyst:-/ noen som har ting de klarer å spise til middag selv om matlysten ikke er der?