Middagstips!

Det eneste jeg har lyst på idag er sushi men vi har ikke råd til det akkurat nå :sad015
Har så lyst på sushi jeg og, men spiste det sist uke og har blitt for mye take away/kjappe løsninger generelt i det siste for jeg orker ikke stå på kjøkkenet og lage mat.
 
Har så lyst på sushi jeg og, men spiste det sist uke og har blitt for mye take away/kjappe løsninger generelt i det siste for jeg orker ikke stå på kjøkkenet og lage mat.
Nei, det gjør ikke jeg heller. Var derfor det ble sånn idag. Mannen lager all middag om dagen men idag skulle han på spinning :smiley-ashamed004
 
Nei, det gjør ikke jeg heller. Var derfor det ble sånn idag. Mannen lager all middag om dagen men idag skulle han på spinning :smiley-ashamed004
Så bra han gjør det! Mannen min lager også innimellom, men de er litt godt vant her med at jeg til vanlig lager mesteparten av maten fra bunn pga flere i familien har cøliaki. Tenåringene klarer hjelpe til med det meste, bare de gidder :bored: Heldigvis klager de sjeldent på det de får servert selv om det er annerledes nå :joyful:
 
Så bra han gjør det! Mannen min lager også innimellom, men de er litt godt vant her med at jeg til vanlig lager mesteparten av maten fra bunn pga flere i familien har cøliaki. Tenåringene klarer hjelpe til med det meste, bare de gidder :bored: Heldigvis klager de sjeldent på det de får servert selv om det er annerledes nå :joyful:
Ja, det er ikke samme kost her heller, når han lager mesteparten av maten. Men sånn må det bare være frem til jeg er bedre :smiley-ashamed004 Han er veldig flink!
 
Jeg (og mest sannsynlig dattera) har også cøliaki.

Her er det ovnsbakt ørret, med ris og wok til i dag.
 
Mannen har kveldsvakt og ikke så glad i julepølse, så det skal meg og mini ha idag! :hungry:
 
Jeg (og mest sannsynlig dattera) har også cøliaki.

Her er det ovnsbakt ørret, med ris og wok til i dag.
Det er kjedelig. Det kan helt klart være arvelig- jeg har det og tenåringene mine har det påvist, samt eldste sliter også veldig mye med magen :bored:
 
Her ble det spagetti bolognese
 
Det er kjedelig. Det kan helt klart være arvelig- jeg har det og tenåringene mine har det påvist, samt eldste sliter også veldig mye med magen :bored:
Hatt det siden jeg var 8 mnd. Så jeg kjenner ikke til noe annet. Det er bare sånn det alltid har vært.
 
Idag stekte mannen burger, det smakte godt
 
Suppe! Eller havregrøt..
Takk for tips:)

har forsøkt de, er så lettvindt, men holdt på å kaste opp av de:-( tror det er konsistensen på de jeg ikke klarer nå. Må liksom være tygge konsistens for at jeg skal klare å få det i meg av en eller anenn grunn.
 
Takk for tips:)

har forsøkt de, er så lettvindt, men holdt på å kaste opp av de:-( tror det er konsistensen på de jeg ikke klarer nå. Må liksom være tygge konsistens for at jeg skal klare å få det i meg av en eller anenn grunn.
Da er du motsatt av meg :hilarious:
Håper du finner noe som fungerer :Heartred Hva med litt sånn nøytrale pastaretter? Ikke for mye smak, men du får tyggingen!
 
Har null matlyst:-/ noen som har ting de klarer å spise til middag selv om matlysten ikke er der?
Jeg har klart å spise litt Trøndersodd fra boks :hilarious: Ikke akkurat festmåltid, men det smakte litt.
 
Ovnsbakte poteter, fløtesaus og bacon-surret kylling i dag :happy:
 
Back
Topp