Middagstips!

Fiskeboller i hvit saus med potet og gulrot
 
Det må man jo ha fenalår til :facepalm::hilarious:
Det blir første middagen etter fødsel :hilarious:
Aldri i mitt hørt om fenalår til fiskeboller :hilarious::hilarious::hilarious: i hvilken del av landet bor du? Vi spiser spekemat inntil rømmegrøt :hilarious:
 
Aldri i mitt hørt om fenalår til fiskeboller :hilarious::hilarious::hilarious: i hvilken del av landet bor du? Vi spiser spekemat inntil rømmegrøt :hilarious:
Bare spist rømmegrøt med sukker, kanel og smør.. fattigmannsfamilier på begge sider :king omtrent aldri tilbehør til grøt, og havregrøten ble laget på vann
 
Bare spist rømmegrøt med sukker, kanel og smør.. fattigmannsfamilier på begge sider :king omtrent aldri tilbehør til grøt, og havregrøten ble laget på vann
Det var ikke noe vi spiste hjemme, men har fått det på ulike julegreier.
 
Aldri i mitt hørt om fenalår til fiskeboller :hilarious::hilarious::hilarious: i hvilken del av landet bor du? Vi spiser spekemat inntil rømmegrøt :hilarious:
Seriøst?! Det finnes ikke noe bedre enn fiskeboller med fenalår :hilarious: du må smake etter fødsel :smiley-ashamed004 mange bruker stekt bacon og, men det liker ikke jeg :bag:
Bor på vestlandet :hilarious: her og spiser vi spekemat til grøt :hilarious:
 
Seriøst?! Det finnes ikke noe bedre enn fiskeboller med fenalår :hilarious: du må smake etter fødsel :smiley-ashamed004 mange bruker stekt bacon og, men det liker ikke jeg :bag:
Bor på vestlandet :hilarious: her og spiser vi spekemat til grøt :hilarious:
Vestlandet, ja, det forklarer alt :hilarious: Jeg bor i Telemark men kommer fra Østlandet :hilarious: Nå fikk jeg sjukt lyst på spekeskinke
 
I dag lagde jeg Shakshuka- posjerte egg i tomatsaus med paprika, løk og chili. Hadde brød ved siden av. Fikk plutselig lyst på det og da ble mannen glad for at jeg orka lage noe han liker og :hilarious: Barna fikk spagetti med tomatsaus og pølser:joyful:
 
Channa masala i dag med ris. Får se hvordan det smaker i dag :angelic: kan gå begge veier med mat med krydder:hilarious:
 
Vi har lapskaus idag, rester fra igår
 
Tror det blir chilli con carne I dag. Fikk plutselig lyst på det.
 
Idag ble det lunsjboller i brun saus, poteter og gulrøtter
 
I dag tror jeg det blir klubb og duppe.
 
Panert fisk og pomfri. Laks i dag tror jeg. Og blomkålpurre til.
 
Hva er det til middag idag da, damer?
 
Back
Topp