Middagstips!

Hva er det til middag idag da, damer?
I dag har vi ikke helt bestemt oss ennå, men i morgen har vi invitert svigerfamilien over på lasagne laget fra scratch - selvfølgelig med bechamelsaus med masse parmesan i, hvitløksbrød (kjøpt) på siden og trolig nybakte kanelknuter til dessert. Ikke helt bestemt meg for desserten ennå :bag:
Blir vel fort til at jeg starter forberedelsene i 9-tiden i morgen, så får kjøttsausen stå og godgjøre seg i ganske mange timer før lasagnen skal monteres sammen. :hungry:

Fikk meg en mangosmoothie fra Smoothie Xchange i dag, dét var digg det!

Jeg er lysten på sushi i morgen. Men baker poteter til to dager. Så vi får se.

Mannen står og lager lasagne nå, har focaccia i fryseren vi tenker ha inntil i tillegg til salat

I dag har vi ikke helt bestemt oss ennå, men i morgen har vi invitert svigerfamilien over på lasagne laget fra scratch - selvfølgelig med bechamelsaus med masse parmesan i, hvitløksbrød (kjøpt) på siden og trolig nybakte kanelknuter til dessert. Ikke helt bestemt meg for desserten ennå :bag:
Blir vel fort til at jeg starter forberedelsene i 9-tiden i morgen, så får kjøttsausen stå og godgjøre seg i ganske mange timer før lasagnen skal monteres sammen. :hungry:

Fikk meg en mangosmoothie fra Smoothie Xchange i dag, dét var digg det!
Det høres sykt godt ut! Vår lasagne er fra toro :bag:

Det høres sykt godt ut! Vår lasagne er fra toro :bag:
Toro sin er kjempegod den også, da! :happy: Har lenge vært en favoritt her (egentlig the one and only), men så fikk jeg en «italiener-periode» for et års tid siden hvor det ble testa både lasagne, bolognese/ragu, carbonara, cacio e pepe osv og alt har vist seg å være så sjukt godt. Sånn fra scratch er det ikke ofte vi lager lasagne da, det er så vanvittig dyrt med alle ingrediensene. :bag:

Toro sin er kjempegod den også, da! :happy: Har lenge vært en favoritt her (egentlig the one and only), men så fikk jeg en «italiener-periode» for et års tid siden hvor det ble testa både lasagne, bolognese/ragu, carbonara, cacio e pepe osv og alt har vist seg å være så sjukt godt. Sånn fra scratch er det ikke ofte vi lager lasagne da, det er så vanvittig dyrt med alle ingrediensene. :bag:
Jeg har et vennepar der mannen har servert oss grønnsakslasagne laget fra bunn, det er noe av det beste jeg har smakt! Helt sinnsykt godt!

I dag er det pannekakens dag, så da blir det klassiske pannekaker med sukker på til middag. :laughing002
:android:! Jeg elsker pannekaker!

Her blir det fredagstaco. Jeg klarer ikke taco, så sliter hver fredag. Uendelig trist at det er pannekakens dag også må jeg tvinge i meg TACO! :hungover:

Vi skal også ha fredagstaco, jeg syns det er kjedelig. Mannen har handlet inn og han er så kjedelig i tacoveien.

Her ble det karbonadedeig med grønnsaker (rødløk, hvitløk, gulrøtter, paprika og brokkoli) og ris, med masse digg krydder - spesielt karri. Maaaaaasse karri. :hilarious:

Har hatt lyst på fiskeboller i hvit saus i noen dager nå, så da blir det det i dag. :laughing002

Har hatt lyst på fiskeboller i hvit saus i noen dager nå, så da blir det det i dag. :laughing002
Åhh, det har jeg også lyst på :joyful: elsker det! Men må ha spekemat på, så blir nok ikke før etter fødsel siden det ikke smaker det samme uten :confused:

Back
Topp