Middagstips!

Hva er det til middag idag da, damer?
I dag har vi ikke helt bestemt oss ennå, men i morgen har vi invitert svigerfamilien over på lasagne laget fra scratch - selvfølgelig med bechamelsaus med masse parmesan i, hvitløksbrød (kjøpt) på siden og trolig nybakte kanelknuter til dessert. Ikke helt bestemt meg for desserten ennå :bag:
Blir vel fort til at jeg starter forberedelsene i 9-tiden i morgen, så får kjøttsausen stå og godgjøre seg i ganske mange timer før lasagnen skal monteres sammen. :hungry:

Fikk meg en mangosmoothie fra Smoothie Xchange i dag, dét var digg det!
 
Jeg er lysten på sushi i morgen. Men baker poteter til to dager. Så vi får se.
 
Mannen står og lager lasagne nå, har focaccia i fryseren vi tenker ha inntil i tillegg til salat
 
I dag har vi ikke helt bestemt oss ennå, men i morgen har vi invitert svigerfamilien over på lasagne laget fra scratch - selvfølgelig med bechamelsaus med masse parmesan i, hvitløksbrød (kjøpt) på siden og trolig nybakte kanelknuter til dessert. Ikke helt bestemt meg for desserten ennå :bag:
Blir vel fort til at jeg starter forberedelsene i 9-tiden i morgen, så får kjøttsausen stå og godgjøre seg i ganske mange timer før lasagnen skal monteres sammen. :hungry:

Fikk meg en mangosmoothie fra Smoothie Xchange i dag, dét var digg det!
Det høres sykt godt ut! Vår lasagne er fra toro :bag:
 
Det høres sykt godt ut! Vår lasagne er fra toro :bag:
Toro sin er kjempegod den også, da! :happy: Har lenge vært en favoritt her (egentlig the one and only), men så fikk jeg en «italiener-periode» for et års tid siden hvor det ble testa både lasagne, bolognese/ragu, carbonara, cacio e pepe osv og alt har vist seg å være så sjukt godt. Sånn fra scratch er det ikke ofte vi lager lasagne da, det er så vanvittig dyrt med alle ingrediensene. :bag:
 
Toro sin er kjempegod den også, da! :happy: Har lenge vært en favoritt her (egentlig the one and only), men så fikk jeg en «italiener-periode» for et års tid siden hvor det ble testa både lasagne, bolognese/ragu, carbonara, cacio e pepe osv og alt har vist seg å være så sjukt godt. Sånn fra scratch er det ikke ofte vi lager lasagne da, det er så vanvittig dyrt med alle ingrediensene. :bag:
Jeg har et vennepar der mannen har servert oss grønnsakslasagne laget fra bunn, det er noe av det beste jeg har smakt! Helt sinnsykt godt!
 
Idag skal jeg lage hjemmelaget blomkålsuppe med sprøstekt kikerter stekt i tacokrydder :hello2
 
I dag er det pannekakens dag, så da blir det klassiske pannekaker med sukker på til middag. :laughing002
:android:! Jeg elsker pannekaker!

Her blir det fredagstaco. Jeg klarer ikke taco, så sliter hver fredag. Uendelig trist at det er pannekakens dag også må jeg tvinge i meg TACO! :hungover:
 
Vi skal også ha fredagstaco, jeg syns det er kjedelig. Mannen har handlet inn og han er så kjedelig i tacoveien.
 
Her ble det karbonadedeig med grønnsaker (rødløk, hvitløk, gulrøtter, paprika og brokkoli) og ris, med masse digg krydder - spesielt karri. Maaaaaasse karri. :hilarious:
 
Har hatt lyst på fiskeboller i hvit saus i noen dager nå, så da blir det det i dag. :laughing002
 
Har hatt lyst på fiskeboller i hvit saus i noen dager nå, så da blir det det i dag. :laughing002
Åhh, det har jeg også lyst på :joyful: elsker det! Men må ha spekemat på, så blir nok ikke før etter fødsel siden det ikke smaker det samme uten :confused:
 
Back
Topp