Middag

Jeg fikk lyst på hjemmelaget potetstappe, stekte kjøttpølser med masse ketchup... mmmmm....

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg fikk lyst på hjemmelaget potetstappe, stekte kjøttpølser med masse ketchup... mmmmm....

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hjemmelaget potetstappe er nydelig.
Men jeg har lyst på kokte pølser :)

Kokte pølser, kokt potet og smelta smør :) Minner meg om mormor :)

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Det skulle mamma og pappa ha i dag også! Er SÅ sjalu!! Men de skulle spare til meg så jeg kunne få i morgen ;-) da er den absolutt best!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja jeg lagde en diger kjele, så det ble lapskaus i dag og. Smaker bare bedre og bedre :D Enda litt mer igjen til i morgen! :P

I dag må det bli noe jeg kan lage med en sutrete 1 åring hengende i buksebeina :p hun har sovet dårlig i natt stakkar. Håper ikke hun blir syk... Tenker spagetti bolognese eller pasta og kjøttdeig gratinert i form. Enkelt og godt :)

Fant sånn fin lapskaus oppskrift i Kiwi hefte.. Fikk jeg lyst til å prøve i dag men vi får nå se :)

Her har vi igjen masse kyllinggryte og ris fra i går, så vi får se om vi får spist opp restene i dag :-)

Torsk, hjemmelaget ravioli med spinat- og ricottafyll, ristede nøtter og parmesanchips. Mmm!

Men nå står kokken (ikke meg) på kjøkkenet og lager ny mat til toåringen som syntes dette ble litt for avansert. Han har blitt så kresen i det siste, men prøvde i hvert fall så godt han kunne å smake på. Og ble veldig lei seg da han ikke likte, for han var så sulten. Så da smeltet vi og gikk for en andre bordsetting. ;)

I dag blir d graut! ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det har jeg lyst på, men blodsukkeret mitt er ikke så glad i det.

❤️ etterlengtet skatt 24/3-15 ❤️

Aaa. Nei. Blir vel bedre om du bruker sukrin i steden for sukker vel? Fåretrekke stevia sjøl.
Har ikke diabetes;) men har gått på lavkarbo (skal bynde på igjen) ;). Men jobber med et barn med diabetes så kan en del om d ja.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp