Middag

Burde lage matplan her også.
Ifølge innholdet i fryseren, så kan vi spise hjort og noe med kjøttdeig i mange dager/uker. Snart fylles vel fryseren med enda mer hjort.
❤️ etterlengtet skatt 24/3-15 ❤️
Her måtte vi kjøpe ny fryser til all hjorte og rådyrkjøttet ! Har stått over kjøttkverna hele helga. Så på menyen igår sto det pizza med (hjorte)kjøttdeig, idag var det hjortestek med poteter, brun saus og kålrabistuing.
De neste dagene blir det mye kjøttdeig mat.
 
I dag ble det lavkarbo form…. Haha dårli navn. Men kan minne om en hjemmelaget lasagne uten lasagneplater og ikke toro. Hahaha
 
I dag ble det lavkarbo form…. Haha dårli navn. Men kan minne om en hjemmelaget lasagne uten lasagneplater og ikke toro. Hahaha
håper du glemte kjøttet også.... Da ble det vel lasagne uten lasagne :)
 
Har frysern full av boknafisk, saltfisk, røykafisk, uerfilet og seifilet (sambo er fisker). For ikke å nevne elg i alle slags former. Så det er det det går i for det meste :) gleder meg sånn til torskesesongen begynner igjen så jeg kan få fersk kokt skrei rett fra havet :)
- noe av det beste med å bo i nord må jeg si! :)
 
I dag skal restene fra helga brukes opp så da blir det en slags pytt i panne med litt pølser, kylling, pasta, grønnsaker og poteter
 
Har frysern full av boknafisk, saltfisk, røykafisk, uerfilet og seifilet (sambo er fisker). For ikke å nevne elg i alle slags former. Så det er det det går i for det meste :) gleder meg sånn til torskesesongen begynner igjen så jeg kan få fersk kokt skrei rett fra havet :)
- noe av det beste med å bo i nord må jeg si! :)
Helt enig.
Fisken er så fersk at den krøller seg i kasserollen :)
Mmmmm.. Herlige vintersesongen nordpå.
Bare synd jeg blir i Romsdal hele vinteren.
 
Her har vi hatt macronette grateng. Ligner på lasange, men med pølser, skinke og makaroni. Nam:)
 
Helt enig.
Fisken er så fersk at den krøller seg i kasserollen :)
Mmmmm.. Herlige vintersesongen nordpå.
Bare synd jeg blir i Romsdal hele vinteren.
Ja. Fisken spreller enda når vi skjærer filet av den! ;) namnamnam! Du får få noen snille folk til å sende deg fisk ;)
 
I dag blir det fisk! :)
 
I dag blir det terteskjell med fiskepudding, hvit saus og grønnsaker. Nam! ;)
 
Back
Topp