Middag

Aaa. Nei. Blir vel bedre om du bruker sukrin i steden for sukker vel? Fåretrekke stevia sjøl.
Har ikke diabetes;) men har gått på lavkarbo (skal bynde på igjen) ;). Men jobber med et barn med diabetes så kan en del om d ja.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg reagerer endel på melkesukker, så derfor er ikke grøt det beste. Men av og til bare MÅ jeg ha litt :)


❤️ etterlengtet skatt 24/3-15 ❤️
 
Aaa. Ja graut e godt! Lenge siden vi he hatt d no så. I dag måtte ej bare! ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Etter en uke i Hellas ble det hjemmelaget brød til frokost og lapskaus til middag. Å det var deilig. Nydelig å bli mett faktisk. Ikke klart å spise noe særs der nede. Å dette var en skrytemelding hehe. Nå ligger vi på benken å ser film Nr 2 da ;) Elsker søndag!!!


Excuse me, Damn that autocorrect!
 
Her er det ny matplan i hus, og jeg GLEDER meg sånn til middag allerde!!!

Søn: Taco
Man: Tacorester/tacosalat
Tirs: Kjøttkaker
Ons: Moussaka
Tors: Moussaka-rester
Fre: Makaronigrateng med blomkål (burde vel gå uten kjøtt? Ellers får vi hive i litt pølerester fra grillsesongen).

Som dere ser er vi litt dovne her, og lager gjerne stor porsjon en dag, for å fryse ned/gjennbruke dagen etter. Når vi kun er to passer det ofte kjempefint :p
 
Burde lage matplan her også.
Ifølge innholdet i fryseren, så kan vi spise hjort og noe med kjøttdeig i mange dager/uker. Snart fylles vel fryseren med enda mer hjort.


❤️ etterlengtet skatt 24/3-15 ❤️
 
Vi har akkurat spist fiskekaker i brun saus med poteter og gulrøtter :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vært i byen og spist, hele familien. Thai mat, nam.........:)
 
Drømmer om junk food til kvelds. Kylling og pommes frites, eller biffsnadder.
Har med andre ord ikke spist middag i dag.


❤️ etterlengtet skatt 24/3-15 ❤️
 
Her var det mye godt jeg gjerne kunne fått i meg. Men det er ingenting som frister akkurat nå:-( sliter veldig med matlysten, selvom jeg ikke har en snill mann som lager all maten til meg.. må nok spise brød.. det er det eneste jeg klarer å spise tror jeg. .
 
Uff.. der snek det seg en veeeeldig stor feil.. mente "en snill mann".
 
Tenkte det var artig å dra denne opp igjen :) Kjekt med tips fra hverandre!

Her blir det veldig enkelt i dag.. Mannen er på jobb borte og da spiser jeg akkurat det jeg måtte få lyst på der og da. Har laget pasta- og druesalat + foccacia brød.. Gleder meg! nam nam
 
Jeg fikk lyst på smoothie til middag i dag. Men så har jeg akkurat spist en stor lunsj, så kan jo hende jeg vil ha noe mer når det nærmer seg ;)
 
Blir vist panert torsk i dag, og ikke smoothie, samboern lager - jej :)
 
Her ble det makaroni med grønnsaker, tunfisk og ost. En av få retter jeg faktisk synes er god nå om dagen :)
 
Back
Topp