Middag

Hva har du i når du lager vårruller? Og hvordan krydder ;-)?

Sent from my iPhone using BV Forum
Bruker kjøttdeig (valgfritt hvilken), finhakket løk, raspet gulrot, finsnittet hodekål, glassnudler og krydder.
Glassnudler, krydder og "lefser" til å rulle i, kjøper jeg på asiatisk matbutikk.
Bare spør, så vet de hvilket krydder du skal ha :)

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Bruker kjøttdeig (valgfritt hvilken), finhakket løk, raspet gulrot, finsnittet hodekål, glassnudler og krydder.
Glassnudler, krydder og "lefser" til å rulle i, kjøper jeg på asiatisk matbutikk.
Bare spør, så vet de hvilket krydder du skal ha :)

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Da er det omtrent det samme jeg har brukt;-) frityrsteke du de? Eller pensler de og steker i stekovnene?

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har somlet oss til å lage matplan (gjorde det alltid før, men lenge siden nå!)

Ons: Pannekaker gratinert i ovenen med tacofyll (kjøttdeig, bønner, mais, løk, gulrot, osv).
Tors: Rester fra onsdag :)
Fre: Tomatsuppe (bonusbarn helg, og de elsker det :p) og hjemmelaget foccacia
Lør: Svigermor lager mat
Søn: Kjøttkaker
Man: Pai (quiche lorraine lignende) + lage flere ekstra til å legge i fryseren
Tirs: Spagetthi bolognese

Fjordland på meg i dag :p orker ikke å lage mat bare til meg selv i denne formen...

*første spire i månedskifte februar/mars*

Vi har somlet oss til å lage matplan (gjorde det alltid før, men lenge siden nå!)

Ons: Pannekaker gratinert i ovenen med tacofyll (kjøttdeig, bønner, mais, løk, gulrot, osv).
Tors: Rester fra onsdag :)
Fre: Tomatsuppe (bonusbarn helg, og de elsker det :p) og hjemmelaget foccacia
Lør: Svigermor lager mat
Søn: Kjøttkaker
Man: Pai (quiche lorraine lignende) + lage flere ekstra til å legge i fryseren
Tirs: Spagetthi bolognese

Hade ukesplan for middager förut, fungerade jättebra! Så himla skönt att slippa komma på vad man ska äta samma dag när man är hungrig och vill ha mat fortast möjligt. I tillegg till att man bara behöver handla en gång i veckan (förhoppningsvis :P) och man kan tina kött och kyckling kvällen innan. Detta måste jag starta med igen :) Var väldigt mycket gott på listan här då! Kanske lånar lite ;)

I dag ble det indrefile av svin surret i bacon med salat og soppsaus:) mmmmm

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Blomkålsuppe :-))

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

I morgen blir det kjøttpølse, potet og smeltet smør :)
Det er det jeg drømmer om i dag :)

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Idag ble vi invitert på middag til et vennepar og fikk servert fusilli (pastaskruer) med hjemmelaget kjøttsaus med kjøttdeig, bacon og masse annet digg i :D

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp