Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nam, det skal jeg prøve en dag! Mannen min mener at salat ikke er middag; det er knapt nok tilbehør.. Så den middagen får jeg nok helt for meg selv. Det gjør jeg med dagens her også! Grønnsakssuppe ♡ Gutta skal ha koteletter og potet - enkelt og greitVårsalat: spekeskinke, jordbær, asparges, mozerella, cherrytomater, salat og pinnekjerner.
Haha, da har du jo faktisk planlagt littÅ, hurra for å finne fram denne igjen! Har sett gjennom middagsplanene for de siste månedene, og vi spiser det samme HELE tida! Trenger litt inspirasjon. I går hadde jeg glemt å ta opp middag, så da ble det pannekaker på gutta, og jeg lagde meg kyllingwrap av rester fra dagen før. I dag skal vi ha svineschnitzler, i morra skal vi grille ytrefilèt og kalkunskiver, og på søndag skal gutta ha kebab og jeg ha torsk som jeg håper å finne en sunn og god oppskrift på![]()
Jada, middagsplanen er klar resten av mnd, men vi må finne noen nye middagerHaha, da har du jo faktisk planlagt litt![]()
Når vi har torsk (torske loin) pleier jeg å lage en rotstappe (potet, sellerirot, persillerot, kålrot, gulrot mix det du har/liker) baker torsken i ovnen med krydder, sitronsaft/hvitvin, sprøsteker serranoskinke/spekeskinke, sauterer grønnsaker (sukkererter, squash, minigulrøtter, portobellosopp, asparges osv) og har rødvinsaus til, enten hjemmelaga eller Jacobs sin kjøpt på meny)Å, hurra for å finne fram denne igjen! Har sett gjennom middagsplanene for de siste månedene, og vi spiser det samme HELE tida! Trenger litt inspirasjon. I går hadde jeg glemt å ta opp middag, så da ble det pannekaker på gutta, og jeg lagde meg kyllingwrap av rester fra dagen før. I dag skal vi ha svineschnitzler, i morra skal vi grille ytrefilèt og kalkunskiver, og på søndag skal gutta ha kebab og jeg ha torsk som jeg håper å finne en sunn og god oppskrift på![]()