Middag

Thaisuppe med hjemmebakte rundstykker. :)

Fikk litt lyst på pannekaker, så kanskje det blir det.

Sent from my iPhone using BV Forum

I dag har jeg å arvingen bakt pizza. Nå sitter vi i sofaen å ser barnetv og venter på far i huset så vi får stekt pizzaen.

Ostesnitsler med poteter og bernaise. Skulle ha grønnsaker også, men var visst tomt i fryseren.

Storebror 05.10.2011 ♥️
Lillesøster er ventet 12.03.2014 ♥️

Kjøttboller med hjemmelaget potetmos, fløtesaus, grønnsaker og tyttebær. Ble så mett at jeg sovna litt etter middagen. Nam nam

Kjæresten disket opp med kjøtt i teriyakisaus med ris og salat til. Utrolig godt!

Jeg sa til sambo at han måtte fikse middag idag, for jeg var for sliten. Så da ble det pølser og lompe...

Her spiste gutta tomatsuppe mens jeg gråt og gråt. Tidenes hormonutbrudd. Men når Herman sov kom sambo og lurte på om jeg ville ha noe junk. Så jeg har nettopp spist løvbifftallerken.

Storebror 05.10.2011 ♥️
Lillesøster er ventet 12.03.2014 ♥️

Vårruller til meg, koteletter til mannen, og Oliver endte opp med restene fra i går.. Orka ikke diskusjon i dag, så da fikk alle det de ville ha ;)

Vårruller, ris og salat. Tømmer fryseren.

Sent from my iPad using BV Forum

Sykehuset serverte i dag fiskegrateng og til dessert bringebærmousse. :)

Hjemmelaga pizza!

Kyllinglår og ris i dag. Ufattelig lenge siden sist, ettersom jeg sliter litt med å bearbeide rå kylling - en sånn gravidgreie. Så mannen skal nok få fikse kyllingen, så kan jeg ta ansvar for boil-in-bag risen ;)

Tikka masala. Sambo handla inn igår (endelig) så da slipper jeg å velge. Er så lei av å finne på middag. Vurderte en stund å bake nanbrød, men tror jeg stikker på butikken og kjøper:) Blir for mye styr

Fondue med ovnslabakte poteter og salat. Nam!

Mannen måtte bli kvitt noe oksekjøtt, så han stekte opp det og hadde pommes frites til.. Jeg har liksom ikke matlyst om dagen, men endte opp med litt pytt i panne fra First Price ;)

Back
Topp