Har dere det?
Mener å huske jeg har hatt det de andre gangene, men husker ikke hvor lenge de varte [emoji14]
Mener å huske jeg har hatt det de andre gangene, men husker ikke hvor lenge de varte [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat sånn her også!Jeg har! Eneste jeg kjenner til nå, tror jeg får mensen hele tiden [emoji23]
Da satser vi på at det bare er fordi jeg er cirka 5 ukerKan ikke huske jeg hadde det med førstemann. Men nå har jg hatt det mye. Avtatt litt de siste dagene 5+6 idag![]()
Ja, veldig! Kanskje jeg skal søke på meg selv i gamle forum her inne og se hva jeg har skrevet før! HahaJa, hele tiden. Kjennes ut som dag 3 med mensen og jeg har så lyst å ta naproxen :S men skal holde uthadde det slik med de 2 andre også, men husker ikke når det ga seg. Utrolig hvor fort man glemmer!
Ja, veldig! Kanskje jeg skal søke på meg selv i gamle forum her inne og se hva jeg har skrevet før! Haha![]()
Vel, mensmertene er der, og det var rosa på papiret. Kanskje det ikke er meningen, likevel :/
Vel, mensmertene er der, og det var rosa på papiret. Kanskje det ikke er meningen, likevel :/
Det murrer godt, så har vel ikke helt troa. Godt jeg skal på ul i dag.
Huff, snakk om følelsesmessige opp- og nedturer på noen få dager, da!