Menssmerter?

hjemmelaget

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Har dere det?

Mener å huske jeg har hatt det de andre gangene, men husker ikke hvor lenge de varte [emoji14]

Kan ikke huske jeg hadde det med førstemann. Men nå har jg hatt det mye. Avtatt litt de siste dagene 5+6 idag :)

Ja, hele tiden. Kjennes ut som dag 3 med mensen og jeg har så lyst å ta naproxen :S men skal holde ut:) hadde det slik med de 2 andre også, men husker ikke når det ga seg. Utrolig hvor fort man glemmer!

Kan ikke huske jeg hadde det med førstemann. Men nå har jg hatt det mye. Avtatt litt de siste dagene 5+6 idag :)
Da satser vi på at det bare er fordi jeg er cirka 5 uker :) Husker det skremte meg de andre gangene, også, men alt er så annerledes denne gangen. Hvis dette går bra, går alt bra!

Ja, hele tiden. Kjennes ut som dag 3 med mensen og jeg har så lyst å ta naproxen :S men skal holde ut:) hadde det slik med de 2 andre også, men husker ikke når det ga seg. Utrolig hvor fort man glemmer!
Ja, veldig! Kanskje jeg skal søke på meg selv i gamle forum her inne og se hva jeg har skrevet før! Haha :)

Har det jeg også. Hadde det ikke med første så syns fortsatt det er litt skremmende.

Ja, veldig! Kanskje jeg skal søke på meg selv i gamle forum her inne og se hva jeg har skrevet før! Haha :)

Haha god idé! Men altså, jeg tror menssmertene ga seg rundt uke 7 sist jeg var gravid, og ble avløst av en ulidelig trøtthet. Oh joy!

Vel, mensmertene er der, og det var rosa på papiret. Kanskje det ikke er meningen, likevel :/

Vel, mensmertene er der, og det var rosa på papiret. Kanskje det ikke er meningen, likevel :/

Ånei :/ det var leit! Det kan ikke være bare såre slimhinner?

Det murrer godt, så har vel ikke helt troa. Godt jeg skal på ul i dag.
Huff, snakk om følelsesmessige opp- og nedturer på noen få dager, da!

Han fant ikke noe, så det er enten for tidlig eller allerede støtt ut. Skal begynne å måle hcg i morgen, men har ikke veldig troa. Føler meg jo ikke gravid.

Har mye stikkinger og murringer, hadde det med førstemann også. Så er ikke så bekymra, enten kommer mensen eller så kommer den ikke :) Håpet selvsagt den holder seg borte!

Håper også det bare er for tidlig. Vi skulle jo ikke ha flere. Mannen min steriliserte seg, men likevel så skjedde dette. Hvis det ikke går, blir det ikke flere, og det gjør meg fryktelig trist nå når jeg har vent meg til tanken <3

Back
Topp