Menssmerter?

Skal på ny ul om to uker. Da burde vi få svar på om det er noe liv eller om det er noe som må hjelpes ut.

Denne uvissheten, altså!
Nei du, det syntes jeg var umenskelig lang tid å vente altså! Stor klem til deg, og håper spira klorere seg fast og speeder opp litt hcg produksjon nå! <3

Skal på ny ul om to uker. Da burde vi få svar på om det er noe liv eller om det er noe som må hjelpes ut.

Denne uvissheten, altså!

Huff, syns det var forferdelig lenge å vente! Får du flere HCG-målinger i mellomtiden? Sender deg en stor klem

Signerer de andre. Er da ikke menneskelig å la dere gå slik i uvissheten!? Huff altså :( styrkeklem til deg!

Foreløpig syns jeg ikke det er så ille å vente så lenge. Selv om jeg ikke regner med å finne noe, skal jeg bestemme meg for at jeg er gravid, nyte det, glede meg over dette lille livet så lenge jeg tror det er der [emoji173]selv om det sannsynligvis går galt, så fortjener jo også den å vite at den har vært elsket og har gitt glede til de rundt seg så lenge den var der [emoji173]
Problemet er at jeg ikke føler meg gravid. Men kanskje det er derfor det er greit å vente. Da får jeg leve i troa på at jeg er gravid en stund :)
Og blir det for lenge, bestiller jeg hcg.

Jeg har hatt mensenmurringer og mensensmerter i 2 uker. Igår hadde jeg så mensensmerter så jeg trudde jeg skulle svime av. Fant ut idag at jeg var gravid....

Her har det nok vært en del av en langvarig og pågående abort. I dag renner blodet etter to dager med kraftige ryggsmerter. Nå takker jeg for meg og ønsker alle septembermammaene og -spirene lykke til videre <3

Nei, så leit :( klem til deg!

Jeg antar mirakler bare er til låns <3 når det virker for godt til å være sant, er det som regel det. Som denne gangen.

Jeg er utrolig takknemlig for de tre vakre feberbarna jeg har. Nå kan jeg kanskje komme meg tilbake til de levendes verden og være en god mor for dem igjen.

Her har det nok vært en del av en langvarig og pågående abort. I dag renner blodet etter to dager med kraftige ryggsmerter. Nå takker jeg for meg og ønsker alle septembermammaene og -spirene lykke til videre <3

Så leit å høre :( sender over en god klem! :Heartred

Takk for klemmer <3 Det er visst ikke helt over lenger. Svimler og føler meg dårlig, så blir legevakt for blodprosent og blodtrykk så snart ungene er i seng. De var faktisk litt bekymret.

Back
Topp