Menssmerter?

Det skjønner jeg. Kanskje om du snakker med han om det at han endrer mening?
Jo, det kunne vært mulig, men det er mange grunner til at vi sa stopp etter nr 3, så det klokeste er nok å stoppe der. Vi takket ja til dette mirakelet etter noen dager i tenkeboksen, men det vil kreve mye tilpasninger. Eldste er funksjonshemmet, så vi har hendene fulle. Bare hjertene våre som alltid later til å ha plass til overs <3
 
Jo, det kunne vært mulig, men det er mange grunner til at vi sa stopp etter nr 3, så det klokeste er nok å stoppe der. Vi takket ja til dette mirakelet etter noen dager i tenkeboksen, men det vil kreve mye tilpasninger. Eldste er funksjonshemmet, så vi har hendene fulle. Bare hjertene våre som alltid later til å ha plass til overs <3

Det skjønner jeg . Har selv et barn med funksjonshemning så vi har tenkt oss lenge om når vi vet hvor mye tilrettelegging som må til i hverdagen. Nr 3 så blir det stopp
 
Hvordan går det? :/
 
Hatt tørket blod en gang om dagen i tre dager og har menssmerter nesten hele tiden. Venter på at det bare skal fosse ut...

Målte hcg i går og skal måle på nytt i morgen :/

Denne uvitenheten er fæl..
 
Huff, ja det skjønner jeg! :( annen hver dag du skal måle stigning? Får du svar i dag på om de fant hCG på blodprøven?
 
Nei, får vite i dag, tror jeg. I morgen skal jeg på sykehuset og ta prøven, sånn at jeg får vite før helga. Skal ha barneselskap for fireåringen i morgen, så håper jeg kan få hodet på plass.

Jeg føler meg ikke gravid.
 
Greit og få huet på plass for 4 åringen skal feires ja! Sår situasjon selv om det ikke var planlagt og overhode ikke forventet. Håper det går bra med deg!
 
Ja :) men begynt å ta sv nå i uke 12 :) men fra før jeg fant ut at jeg var gravid til ca uke 11 hadde jeg MYE av det!! Men nå kjenner jeg det kun avogtil :)
 
1259 var hcg på i forgårs. Har akkurat tatt ny prøve og håper timene går fort!
 
Skal på ny ul om to uker. Da burde vi få svar på om det er noe liv eller om det er noe som må hjelpes ut.

Denne uvissheten, altså!
 
Back
Topp