Mens vi venter ...

Jeg føler sånn med deg, smerten over hva andre har fått når du sitter der med tomheten. God klem til deg ❤️

Har selv hatt 3 sånne episoder i år.
 
Jeg føler sånn med deg, smerten over hva andre har fått når du sitter der med tomheten. God klem til deg ❤️

Har selv hatt 3 sånne episoder i år.

Tusen takk <3 Er virkelig en grusom følelse, og det er forferdelig å ikke klare å glede seg på hennes vegne.. Føler meg som en grusom person, og ikke minst en dårlig venninne.. :(

Uff, føler virkelig med deg.. :(
 
Huff❤️ Vet godt hvordan du har det. Man føler seg så råtten :( og blir bare ekstra trist fordi man får sånne følelser. Men jeg tenker at det faktisk er helt normalt. Når noe betyr så mye, har man lov til å bli lei seg... klem
 
Takk for gode ord <3 Gråt lenge inatt, og har grått i en time eller så nå.. Er ikke noe gøy å ha det slik som dette og skulle ønske jeg ble glad på venninnen min sine vegne, istedenfor trist og lei meg.. Håper det snart blir vår tur, og at disse vonde følelsene forsvinner <3

Fant dagboken din igår kveld, og leste meg gjennom hele.. må være trasig for deg også å gå gjennom prøvepause allerede nå.. håper spiren sitter fort hos dere, og at når dere får satt igang prøvingen gjen at den sitter <3

Gratulerer med tantebarnet som er på vei:)

Det var en tung kamel å svelge når man helst skulle vært gravid i går. Vi har bestemt oss for å starte på neste EL, hvis mannen ikke er bortreist på ferie. Prøver å holde meg opptatt med andre ting i mellomtiden. Kartlagt syklusen min nøye denne runden, så er jeg godt forberedt til når det virkelig gjelder igjen :)
 
Jeg føler med deg. Vi har ikke prøvd i nærheten av så lenge som dere har, og jeg kjenner selv at nyheter om graviditet i vennekretsen tas tungt. Det er lov å være lei seg og å føle på disse følelsene. Det er godt dere er sammen om dette og finner trøst i hverandre. Det klaffer nok snart for dere også. Krysser fingrene og sender deg en god klem ❤
 
Huff❤️ Vet godt hvordan du har det. Man føler seg så råtten :( og blir bare ekstra trist fordi man får sånne følelser. Men jeg tenker at det faktisk er helt normalt. Når noe betyr så mye, har man lov til å bli lei seg... klem
Tusen takk <3 Ja, føler meg så utrolig råtten og gruer meg faktisk til jeg skal møte venninnen min og hennes lille:( Mannen var helt fra seg igår når han så hvor vondt jeg hadde det og visste ikke hvordan han skulle klare å trøste meg.. :( Takk for gode ord, klem<3
 
Det var en tung kamel å svelge når man helst skulle vært gravid i går. Vi har bestemt oss for å starte på neste EL, hvis mannen ikke er bortreist på ferie. Prøver å holde meg opptatt med andre ting i mellomtiden. Kartlagt syklusen min nøye denne runden, så er jeg godt forberedt til når det virkelig gjelder igjen :)
Uten tvil.. hadde ikke trodd det skulle bli så tungt, men det ble det jaggu meg:/

Syns du har vært flink til å sysselsette deg i denne perioden, så nå er det bare å gjøre seg klar til start igjen:)
 
Jeg føler med deg. Vi har ikke prøvd i nærheten av så lenge som dere har, og jeg kjenner selv at nyheter om graviditet i vennekretsen tas tungt. Det er lov å være lei seg og å føle på disse følelsene. Det er godt dere er sammen om dette og finner trøst i hverandre. Det klaffer nok snart for dere også. Krysser fingrene og sender deg en god klem ❤
Tusen takk for gode ord og den gode klemmen<3 Vi er heldigvis to om dette og selv om det er tungt så er det nok viktig å være ærlige med hverandre om hva man føler og kjenner på i slike tilfeller:) Håper det klaffer snart til dere også<3
 
Det er tydelig at mannen ikke helt vet hvordan han skal forholde seg til meg når jeg er i sinnstemningen jeg har vært i de siste to dagene.. Han trekker seg litt bort føles det ut som, og jeg er liksom ikke helt der at jeg orker å få ham til å åpne seg når jeg har det vondt selv..

Har mest lyst til å finne senga igjen og bli der til humøret bedrer seg og jeg ikke er så trist, lei, sur og bitter lenger.. men stesønnen må sendes på skolen, kjøkkenet må ryddes etter mannen lagde middag igår, og hunden må luftes og gies mat.. Så da blir det i beste fall å sove litt på sofaen før jeg begynner å rydde kjøkken.. Kjenner timene hvor stesønnen er på skolen gjør litt godt når jeg er slik som dette..

Er det flere som har reagert slik som dette når noen rundt dere får barn, men ingenting skjer hos dere? Kjenner at det plager meg enormt mye at jeg reagerer på denne måten, samtidig som jeg vet at jeg må få kjenne på disse følelsene så jeg setter ekstra stor pris på den dagen jeg finner ut at jeg er gravid selv..
 
Jeg skjønner hvordan du har det. Den urettferdige følelsen når andre får til noe man ønsker så sterkt selv, spesielt når det er nære venner og familie. Jeg prøver å tenke at kanskje har de prøvd lenge de og (alle er jo ikke åpen om det), og at det selvfølgelig ikke er deres feil at de er gravid og ikke jeg. Vet det er forferdelig vanskelig, men jeg prøver å tenke sånn på de verste dagene når du får den ene oppdateringen etter den andre. Det verste er jo helt klart de som skryter av å være superfruktbar, og at de aaaaldri skulle trodd det gikk på første forsøk eller de som klager over en ikke planlagt graviditet. Javel, tenker jeg. Du har kanskje bare hatt flaks, og jeg tror også mange lyger litt om hvor lang tid det tok, det er jo status å være super fruktbar vettu, men de færreste får det jo til på 1 pp (selv om man føler man hører om de over alt). Håper det klaffer for dere snart <3
 
Har lest igjennom dagboken din og vil bare skrive en liten hilsen. Vi har relativt likt utgangspunkt, like gamle og hver vår stesønn 50 prosent. Jeg har ikke prøvd så lenge som deg enda, men det å allerede leve det familielivet med ansvar for stesønn, være med på fotballkamper og bursdager gjør prøveperioden vanskeligere samtidig som venninner og kollegaer blir gravide en etter en, lov å føle på de følelsene.

Vil bare sende deg en klem og håper det klaffer for deg snart :Heartred
 
Jeg skjønner hvordan du har det. Den urettferdige følelsen når andre får til noe man ønsker så sterkt selv, spesielt når det er nære venner og familie. Jeg prøver å tenke at kanskje har de prøvd lenge de og (alle er jo ikke åpen om det), og at det selvfølgelig ikke er deres feil at de er gravid og ikke jeg. Vet det er forferdelig vanskelig, men jeg prøver å tenke sånn på de verste dagene når du får den ene oppdateringen etter den andre. Det verste er jo helt klart de som skryter av å være superfruktbar, og at de aaaaldri skulle trodd det gikk på første forsøk eller de som klager over en ikke planlagt graviditet. Javel, tenker jeg. Du har kanskje bare hatt flaks, og jeg tror også mange lyger litt om hvor lang tid det tok, det er jo status å være super fruktbar vettu, men de færreste får det jo til på 1 pp (selv om man føler man hører om de over alt). Håper det klaffer for dere snart <3
Prøver å tenke litt slik som du forteller om.. men så kommer kunnskapen om forholdet til venninnen min og barnefaren ivegen og det hele føles bare enda mer urettferdig ut med engang.. Hun elsket ham ikke lengre, var ikke tiltrukket av ham og hadde ikke vært det på 1,5 år. Hun ble fysisk dårlig når han strøyk på henne og hun hadde sex med ham en sjelden gang for å slippe maset hans. Når hun da ble gravid så var det ikke planlagt graviditet, og hun så seg bare om etter en mulighet til å ende forholdet; noe hun klarte etter mye om og men..

Så da føles det ekstra kjipt ut å sitte her trist og jævlig, være forelska opp etter ørene, samt nygift, lykkelig og tenne på mannen sin, men ikke klare å få spiren til å klamre seg fast i kroppen min:( Kroppen føles virkelig udugelig ut nå:/

Unnskyld mye sutring, men føles bare så ekstremt urettferdig ut akkurat nå:(
Lykkeønskninger til dere også, og tusen takk for gode ord<3
 
Har lest igjennom dagboken din og vil bare skrive en liten hilsen. Vi har relativt likt utgangspunkt, like gamle og hver vår stesønn 50 prosent. Jeg har ikke prøvd så lenge som deg enda, men det å allerede leve det familielivet med ansvar for stesønn, være med på fotballkamper og bursdager gjør prøveperioden vanskeligere samtidig som venninner og kollegaer blir gravide en etter en, lov å føle på de følelsene.

Vil bare sende deg en klem og håper det klaffer for deg snart :Heartred

Tusen takk for gode ord<3 Ja det er litt ekstra tungt å være så opptatt av familielivet og barnet i hus og oppfølging av han når man kjemper en daglig kamp med kroppen sin om å få et nytt tilskudd i familien samtidig som "alle" andre popper ut unger i hytt og pine:)

Tusen takk for gode ord, og en god klem tilbake<3 Håper dere slipper å oppleve dette når dere har prøvd like lenge som oss:)
 
To dager over ikm nå.. tr har ikke meldt seg, ei heller bonusstreken på teststrimmelen.. Igår bestilte jeg meg basaltermometer så da blir det temping etterhvert..
 
Syklusdag 33 og nå kom tanta.. F**n...
 
Blah... Så teit hun tante er da...

Lykke til neste pp. :Heartred:Heartred
Ja det kan du trygt si... hun burde vel ha skjønt nå etter et år at hun ikke er velkommen i denne kroppen:p

Tusen takk!:) Håper virkelig noe skjer snart! :)
 
Før helgen bestilte jeg meg basaltermometer (termometer med to desimaler).. Idag kom den i posten, men tror dere ikke bruksanvisningen var på et ekstremt uforståelig språk? Polsk/ukrainsk eller noe deromkring.. så jeg aner faktisk ikke hvor i munnen jeg skal legge tuppen på termometeret:')

Bestilt på fertil.no og kostet 98kr med frakt..ImageUploadedByBV Forum1475503695.514018.jpg
 
Før helgen bestilte jeg meg basaltermometer (termometer med to desimaler).. Idag kom den i posten, men tror dere ikke bruksanvisningen var på et ekstremt uforståelig språk? Polsk/ukrainsk eller noe deromkring.. så jeg aner faktisk ikke hvor i munnen jeg skal legge tuppen på termometeret:')

Bestilt på fertil.no og kostet 98kr med frakt..Vis vedlegget 200262

Du skal legge den godt under tunga, og ha munnen lukket. Du skrur den på ved å trykke på en gang, så kan du se hva forrige måling var ved å holde den inne. Den er ferdig å måle når du ser tall(tror jeg), så piper den etter en stund hvis du ikke gjør noe av lyden :)
 
Du skal legge den godt under tunga, og ha munnen lukket. Du skrur den på ved å trykke på en gang, så kan du se hva forrige måling var ved å holde den inne. Den er ferdig å måle når du ser tall(tror jeg), så piper den etter en stund hvis du ikke gjør noe av lyden :)

Tusen takk:) Tenkte å begynne å tempe imorgen tidlig for å få dreisen på det så fort som mulig:)
 
Back
Topp