Mens vi venter på en skatt nr. 2 ❤️

B2 - PP7 - CD21 - 5 DPO - PP3 med letrozol

Det er veldig godt å være på denne siden av EL, spesielt denne prøveperioden! :D Det var bare såvidt vi fikk til aksjelegging denne måneden, veldig glad for at det gikk. Vi var på ferie med storfamilien, og bodde i et lite hus med null lydisolasjon. Eneste mulighet for å få lagt aksjer var om vi var alene hjemme, og det var vi kun noen timer én dag. Da måtte vi samtidig få datteren vår til å duppe akkurat da, og det gikk heldigvis. Men vi var ganske slitne og litt stressa begge to, så vi klarte nesten ikke komme i mål :bag: Blir ikke akkurat mindre stresset av at folk kan komme hjem når som helst, eller at lille kan våkne når som helst. Etter over en time gikk det heldigvis :smiley-ashamed004 Det ble med den ene gangen, men det skal jo i teorien være nok det. Neste gang vi kommer i en lignende situasjon tror jeg at vi får vurdere kopp og sprøyte som jeg har lest flere andre her inne har hatt suksess med :pompus: Ikke like romantisk kanskje, men jeg vil helst ikke gå glipp av en PP, og ihvertfall ikke når jeg har tatt letrozol.

Jeg skrev tidligere at jeg ikke har merket noen bivirkninger av letrozol, men har sett at TR varer 1-2 dager lenger de to rundene jeg har tatt letrozol (med kun spotting på slutten da). I tillegg har jeg vært litt følsom de siste ukene, men det kan også ha vært tilfeldig. Denne PP fikk jeg EL på CD16, så seint kan jeg ikke huske å ha fått EL noen gang før. Var tydelige EL-smerter. Satser på at forsinkelsen skyldes at det var gullegget som ble klargjort :D Skal prøve å vente til 10 DPO med å teste, om jeg klarer. Lite symptomer per nå, eneste er at jeg har hatt hodepine i hele dag, det har jeg ekstremt sjeldent. Spennende dager fremover nå, håper det kan bli en mai-baby på oss :love017
Haha, skal ikke være lett, alltid! :hilarious: Men så lenge dere traff bra på tidspunktet, så skal det jo holde med den ene gangen! Spennende med symptom fra 5 dpo, det må jo love bra! :woot:

B2 - PP7 - CD24 - 8 DPO - PP3 med letrozol

Negativ test i kveld, prøver igjen i morgen. Fikk ikke positiv før 10 DPO med datteren min.

Noterer ned mulige symptomer, som også bare kan være PMS.

5 dpo: hodepine hele dagen (noe jeg nesten aldri har)
6 dpo: ligamentsmerter da jeg reiste meg fra sengen, som gjorde at jeg måtte stå bøyd noen sekunder før jeg kunne rette meg opp. Dette har jeg også iblant uten graviditet, men husker jeg hadde det mye helt i starten av graviditeten med datteren min.
7 dpo: ømme pupper (pleier ofte komme rundt 10 dpo), kviser og svake vondter i livmorområdet (klarer ikke beskrive følelsen, det er verken stikking, trykk eller mensensmerter, men noe som skjer). Ikke uvanlig i DPO-land noen av disse symptomene.
8 dpo: våknet svimmel, bedret seg etter at jeg fikk sove et par timer til. Sjelden jeg våkner svimmel, men kan skje om jeg har ligget rart og er stiv i nakken. Fremdeles svake vondter i livmorområdet.

Vingler veldig mellom å ha forhåpninger og å tro at det ikke har gått. Alle symptomene ovenfor kan være vanlige for meg, men kan også være symptom på noe mer. Det eneste som er litt uvanlig, er at hvilepulsen min har vært litt høyere de siste dagene. Det pleier den bare være når jeg er syk (noe jeg ikke er), men mulig jeg brygger på noe. Disse dagene går saaakte, blir fint å få "fasiten" på om det er en spire eller ikke innen noen dager :shy:

Last edited:
Så spennande :woot: håpe det e pga baby:smiley-angelic001

Håper på spire ❤️❤️ 8 dpo er jo veldig tidlig å evt få positiv også, men kanskje i morgen ? ;)

Wæææh, så spennende med mange symptomer:nailbiting: Håper det er pga spire I magen:love7

B2 - PP7 - CD24 - 8 DPO - PP3 med letrozol

Negativ test i kveld, prøver igjen i morgen. Fikk ikke positiv før 10 DPO med datteren min.

Noterer ned mulige symptomer, som også bare kan være PMS.

5 dpo: hodepine hele dagen (noe jeg nesten aldri har)
6 dpo: ligamentsmerter da jeg reiste meg fra sengen, som gjorde at jeg måtte stå bøyd noen sekunder før jeg kunne rette meg opp. Dette har jeg også iblant uten graviditet, men husker jeg hadde det mye helt i starten av graviditeten med datteren min.
7 dpo: ømme pupper (pleier ofte komme rundt 10 dpo), kviser og svake vondter i livmorområdet (klarer ikke beskrive følelsen, det er verken stikking, trykk eller mensensmerter, men noe som skjer). Ikke uvanlig i DPO-land noen av disse symptomene.
8 dpo: våknet svimmel, bedret seg etter at jeg fikk sove et par timer til. Sjelden jeg våkner svimmel, men kan skje om jeg har ligget rart og er stiv i nakken. Fremdeles svake vondter i livmorområdet.

Vingler veldig mellom å ha forhåpninger og å tro at det ikke har gått. Alle symptomene ovenfor kan være vanlige for meg, men kan også være symptom på noe mer. Det eneste som er litt uvanlig, er at hvilepulsen min har vært litt høyere de siste dagene. Det pleier den bare være når jeg er syk (noe jeg ikke er), men mulig jeg brygger på noe. Disse dagene går saaakte, blir fint å få "fasiten" på om det er en spire eller ikke innen noen dager :shy:
Spennende symptomer! Vi gleder oss til fasiten og håper masse masse for deg :smiley-angelic001:Heartred

Håper på spire ❤️❤️ 8 dpo er jo veldig tidlig å evt få positiv også, men kanskje i morgen ? ;)
Wæææh, så spennende med mange symptomer:nailbiting: Håper det er pga spire I magen:love7
Mange spennende symptomer her @Alfakrøll! Gleder meg stort til neste testen din :smiley-bounce016Håper sånn du blir med inn til mai!:Heartred
Spennende symptomer! Vi gleder oss til fasiten og håper masse masse for deg :smiley-angelic001:Heartred
Testet noe i dag ? :)
Dere er gode! :Heartpink Skulle gjerne hatt gode nyheter, men negativ test i går og i dag også :confused: Har ikke gitt opp håpet om mai-baby heelt enda, men har så smått begynt å forberede meg mentalt til ny PP:shy:

11dpo i dag? Er jo enda håp, men jeg vet jo med meg selv også, at håpet er gradvis dalende ila dpo, og mer forberedelse etterhvert til ny runde :dead:

Håper på strek på dagens ❤️

11dpo i dag? Er jo enda håp, men jeg vet jo med meg selv også, at håpet er gradvis dalende ila dpo, og mer forberedelse etterhvert til ny runde :dead:

Håper på strek på dagens ❤️
Ja 11 dpo i dag, og står og stirrer på en blendahvit test nå :facepalm: ja er jo noen historier om de som får sen positiv test, så har alltid bittelitt håp frem til TR. Men flertallet føler jeg får positiv fra rundt 10 dpo, så håpet er dalende ja :wacky:

Ja 11 dpo i dag, og står og stirrer på en blendahvit test nå :facepalm: ja er jo noen historier om de som får sen positiv test, så har alltid bittelitt håp frem til TR. Men flertallet føler jeg får positiv fra rundt 10 dpo, så håpet er dalende ja :wacky:

Faen, hadde så håpet for deg:Heartred

Ja jeg også mister håpet rundt 10-11 dpo, selv om man hører om de som får sen positiv test. Håpet daler, men det er ikke helt ute før TR kommer :Heartbigred

Ja jeg også mister håpet rundt 10-11 dpo, selv om man hører om de som får sen positiv test. Håpet daler, men det er ikke helt ute før TR kommer :Heartbigred
Sant, håpet er ikke heelt ute før om 3-4 dager. Er så mye som skjer i kroppen mellom EL og TR uavhengig av graviditet, litt irriterende synes jeg å få så mange tulle-symptomer. Kan ikke skjønne at det skal være nødvendig å kjenne så mye som jeg gjør i livmorområdet hver dag nå bare pga TR som forbereder seg på å komme. Skikkelig unødvendig av kroppen synes jeg :wacky:

Sant, håpet er ikke heelt ute før om 3-4 dager. Er så mye som skjer i kroppen mellom EL og TR uavhengig av graviditet, litt irriterende synes jeg å få så mange tulle-symptomer. Kan ikke skjønne at det skal være nødvendig å kjenne så mye som jeg gjør i livmorområdet hver dag nå bare pga TR som forbereder seg på å komme. Skikkelig unødvendig av kroppen synes jeg :wacky:
Ja helt enig - skikkelig unødvendig :hilarious: Jeg har hatt både festeblødning, festesmerter, murringer, stikk, leamus i øyet, hodepine, ømme bryst +++ som tidlige symptomer men med påfølgende negative tester :shifty: Synes det er spennende med symptomer men Progesteronet lurer meg nok godt, skikkelig unødvendig ja :joyful:

Ja æsj, hadde virkelig forhåpninger denne runden. Koselig å høre at du håpet for meg :Heartpink Hadde skikkelig håp for deg også og for at vi begge skulle inn i mai-gjengen! Lei meg for at det ser ut til å ikke gå denne PP for deg heller :Heartpink

Skikkelig dritt med negative tester :sorry: Takk, kjære du❤️ Vi krysser fingrene for junibebis:binkybaby:love017:smiley-angelic001

Ja helt enig - skikkelig unødvendig :hilarious: Jeg har hatt både festeblødning, festesmerter, murringer, stikk, leamus i øyet, hodepine, ømme bryst +++ som tidlige symptomer men med påfølgende negative tester :shifty: Synes det er spennende med symptomer men Progesteronet lurer meg nok godt, skikkelig unødvendig ja :joyful:
Ja samme her, føler jeg har hatt de fleste tidlige symptomer som det er mulig å ha, uten å være gravid. PMS kan jo gi mange av de samme symptomene, men mulig kroppene våre iblant også prøver å få til en graviditet (og at symptomene egentlig har vært faktiske gravid-symptomer), uten at det har gått :pompus: Jeg har i hvert fall lurt på det iblant, blant annet denne prøveperioden som har vært litt annerledes enn vanlig :happy8

Back
Topp