B2 - PP7 - CD24 - 8 DPO - PP3 med letrozol
Negativ test i kveld, prøver igjen i morgen. Fikk ikke positiv før 10 DPO med datteren min.
Noterer ned mulige symptomer, som også bare kan være PMS.
5 dpo: hodepine hele dagen (noe jeg nesten aldri har)
6 dpo: ligamentsmerter da jeg reiste meg fra sengen, som gjorde at jeg måtte stå bøyd noen sekunder før jeg kunne rette meg opp. Dette har jeg også iblant uten graviditet, men husker jeg hadde det mye helt i starten av graviditeten med datteren min.
7 dpo: ømme pupper (pleier ofte komme rundt 10 dpo), kviser og svake vondter i livmorområdet (klarer ikke beskrive følelsen, det er verken stikking, trykk eller mensensmerter, men noe som skjer). Ikke uvanlig i DPO-land noen av disse symptomene.
8 dpo: våknet svimmel, bedret seg etter at jeg fikk sove et par timer til. Sjelden jeg våkner svimmel, men kan skje om jeg har ligget rart og er stiv i nakken. Fremdeles svake vondter i livmorområdet.
Vingler veldig mellom å ha forhåpninger og å tro at det ikke har gått. Alle symptomene ovenfor kan være vanlige for meg, men kan også være symptom på noe mer. Det eneste som er litt uvanlig, er at hvilepulsen min har vært litt høyere de siste dagene. Det pleier den bare være når jeg er syk (noe jeg ikke er), men mulig jeg brygger på noe. Disse dagene går saaakte, blir fint å få "fasiten" på om det er en spire eller ikke innen noen dager