mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neeeeei![]()
![]()
Ja veldig kjedeligUff, kjedelig![]()
Du er god! Det hjelper at andre er enige i hvor kjipt det erSkikkelig kjipt og æsj![]()

B2 - PP9 - CD1
Prøveperiode 9.. Om det klaffer denne måneden blir det termin i juli 2026, samme måned som datteren min blir 3 år. Merker at prøvingen nå begynner å stresse meg på en litt annen måte enn da jeg prøvde på barn 1, for nå gir hver nye prøverunde en ekstra måned til i aldersforskjell..
Du er god! Det hjelper at andre er enige i hvor kjipt det er![]()

Håper lille sitter i denne PP'en
Sender deg en STOR klem
Ja krysser fingrene for juli!Vi satser på juli i alle fall! Er så kjedelig med lang prøving...![]()
Ja 3 år hadde vært topp, hadde jeg bare blitt gravid nåJa man kjenner jo på det når man tenker på aldersforskjell. Jeg tror 3 år blir bra jeg, selv om bursdagene kan bli tett![]()
Håper bare ikke det skal ta opp mot 23 prøveperioder (eller mer) før den sitter denne gangen, sånn som sist 
Ja det er det, en stor skuffelse hver måned. Ja håper det!Joa, men det ER jo dritkjipt å sitte der i n'te PP og mensen er på plass igjen! Det er vondt, leit og urettferdigHåper lille sitter i denne PP'en
Sender deg en STOR klem
![]()
Takk for klem! 
Jeg har troen!Ja 3 år hadde vært topp, hadde jeg bare blitt gravid nåHåper bare ikke det skal ta opp mot 23 prøveperioder (eller mer) før den sitter denne gangen, sånn som sist
![]()
Er det evt aktuelt med hjelp hvis det ikke skulle klaffe? Det er jo bare barn nr2, så dere vil jo kunne få ivf offentlig ved 1 år uten resultat..Ja 3 år hadde vært topp, hadde jeg bare blitt gravid nåHåper bare ikke det skal ta opp mot 23 prøveperioder (eller mer) før den sitter denne gangen, sånn som sist
![]()
Merka det samme. Ønska 2 år mellom men no blir da 4 år aldersforskjell om det skjer snartB2 - PP9 - CD1
Prøveperiode 9.. Om det klaffer denne måneden blir det termin i juli 2026, samme måned som datteren min blir 3 år. Merker at prøvingen nå begynner å stresse meg på en litt annen måte enn da jeg prøvde på barn 1, for nå gir hver nye prøverunde en ekstra måned til i aldersforskjell..
Det er absolutt aktuelt med diverse hjelp i form av hormoner, støttemedisiner og lignende, men vi har slått fra oss tanken om IVF. Vi var såvidt i gang med søknaden om IVF da jeg ble gravid første gang, men denne gangen har vi landet på at vi ikke ønsker det. Vi håper veldig på et eller flere søsken, men om det kun blir datteren vår er hun nok for ossEr det evt aktuelt med hjelp hvis det ikke skulle klaffe? Det er jo bare barn nr2, så dere vil jo kunne få ivf offentlig ved 1 år uten resultat..
(Men satser jo uansett på at dere slipper!)
Men satser på at kroppen min får det til en gang til ja, minst! 
Håper det skjer snart for dereMerka det samme. Ønska 2 år mellom men no blir da 4 år aldersforskjell om det skjer snart
Selv om vi er heldige som allerede har fått barn, og man kan tenke at aldersforskjell ikke er så viktig, så betyr det likevel en del kjenner jeg. Det vil jo påvirke både familie- og søskendynamikken i mange år fremover.Hvordan går det med deg, Alfakrøll? Har du begynt testing enda?
Hei @Irrgrønn, koselig at du spørHvordan går det med deg, Alfakrøll? Har du begynt testing enda?
Hadde ikke testet på et par dager nå, begynte å gi opp håpet 10 dpo da testen var negativ og jeg hadde null symptomer. Måtte teste igjen nå når jeg så meldingen fra deg for tenk om jeg kunne komme med gode nyheter! Men negativ test nå også (12 dpo)
Så antar jeg snart er i gang med PP10. Hvordan går det med deg? Ikke sett noen oppdatering fra deg på en stund, du er kanskje mest aktiv i IKM-grupper?