Næmmen, wow!!
Altså, at du er gravid er det jo ingen tvil om, og jeg syns ikke streken er svak til å være 21 dpo heller
Skjønner dòg godt at du ikke helt vet hva du skal tro, hadde jeg vært deg ville jeg både ringt fastlegen og bedt om hcg-prøve før stengetid i dag OG rasket med meg digitaltest med ukeindikator, for å få noe bedre peiling raskest mulig
Dette er første test siden 10 dpo? Jeg håper så inderlig at denne spiren blir værende, og at blødningene er uskyldige! Ting har jo åpenbart utviklet seg i rikig retning tross blødningene nå, så jeg tenker at det utvilsomt er håp her
Husk også at en del faktisk går omtrent hele svangerskapet uten å vite, fordi de har "mensen" som vanlig underveis etc. Faktisk har ei tidligere klassevenninne av meg termin nå 20. oktober, og hun fant ikke ut av graviditeten før for ca 3 uker siden
Åååhhh, jeg er så glad og spent på dine vegne nå Alfakrøllen
Altså, at du er gravid er det jo ingen tvil om, og jeg syns ikke streken er svak til å være 21 dpo heller
Dette er første test siden 10 dpo? Jeg håper så inderlig at denne spiren blir værende, og at blødningene er uskyldige! Ting har jo åpenbart utviklet seg i rikig retning tross blødningene nå, så jeg tenker at det utvilsomt er håp her
Husk også at en del faktisk går omtrent hele svangerskapet uten å vite, fordi de har "mensen" som vanlig underveis etc. Faktisk har ei tidligere klassevenninne av meg termin nå 20. oktober, og hun fant ikke ut av graviditeten før for ca 3 uker siden
Åååhhh, jeg er så glad og spent på dine vegne nå Alfakrøllen

Ja det har jo absolutt skjedd en utvikling til tross for blødningene, så det må jo være håp 
Oppdater oss om du tar flere tester i mellomtiden da
Men det er innafor normalområdet, og det er jo stigningen som betyr noe..
I følge terminkalkulator er jeg visst 5+0 i dag (fordelen med å oppdage graviditeten litt seint er at jeg kunne hoppe over den første, nervepirrende uka
Ja per nå er jeg ihvertfall gravid, det er en fin tanke. Håper du har rett, at mandag kommer med en fin stigning