Mens vi venter på en skatt nr. 2 ❤️

Næmmen, wow!!:wideyed: Altså, at du er gravid er det jo ingen tvil om, og jeg syns ikke streken er svak til å være 21 dpo heller :DSkjønner dòg godt at du ikke helt vet hva du skal tro, hadde jeg vært deg ville jeg både ringt fastlegen og bedt om hcg-prøve før stengetid i dag OG rasket med meg digitaltest med ukeindikator, for å få noe bedre peiling raskest mulig :angelic:
Dette er første test siden 10 dpo? Jeg håper så inderlig at denne spiren blir værende, og at blødningene er uskyldige! Ting har jo åpenbart utviklet seg i rikig retning tross blødningene nå, så jeg tenker at det utvilsomt er håp her:woot: Husk også at en del faktisk går omtrent hele svangerskapet uten å vite, fordi de har "mensen" som vanlig underveis etc. Faktisk har ei tidligere klassevenninne av meg termin nå 20. oktober, og hun fant ikke ut av graviditeten før for ca 3 uker siden:wacky:
Åååhhh, jeg er så glad og spent på dine vegne nå Alfakrøllen:smiley-angelic001

Man kan blø uten at det er SA, så jeg ville tatt kontakt med legen asap, og fått tatt hCG !

Næmmen, wow!!:wideyed: Altså, at du er gravid er det jo ingen tvil om, og jeg syns ikke streken er svak til å være 21 dpo heller :DSkjønner dòg godt at du ikke helt vet hva du skal tro, hadde jeg vært deg ville jeg både ringt fastlegen og bedt om hcg-prøve før stengetid i dag OG rasket med meg digitaltest med ukeindikator, for å få noe bedre peiling raskest mulig :angelic:
Dette er første test siden 10 dpo? Jeg håper så inderlig at denne spiren blir værende, og at blødningene er uskyldige! Ting har jo åpenbart utviklet seg i rikig retning tross blødningene nå, så jeg tenker at det utvilsomt er håp her:woot: Husk også at en del faktisk går omtrent hele svangerskapet uten å vite, fordi de har "mensen" som vanlig underveis etc. Faktisk har ei tidligere klassevenninne av meg termin nå 20. oktober, og hun fant ikke ut av graviditeten før for ca 3 uker siden:wacky:
Åååhhh, jeg er så glad og spent på dine vegne nå Alfakrøllen:smiley-angelic001
Så bra du ikke synes streken er svak, jeg tror den er litt svakere enn sist på denne tiden men det kan jo variere. Ja dette var faktisk første test siden 10 dpo. Da jeg både begynte å spotte, tempen gikk ned og symptomene tilsynelatende forsvant rett etter den testen var jeg sikker på at jeg ikke var gravid (sist jeg var gravid skjedde ingen av de tingene). :smiley-ashamed004 Ja det har jo absolutt skjedd en utvikling til tross for blødningene, så det må jo være håp :smiley-angelic001 og sant, det finnes jo noen sånne nesten uforståelige eksempler, og da kan det jo skje meg også. Har tatt blodprøve, så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet :nailbiting:

Så bra du ikke synes streken er svak, jeg tror den er litt svakere enn sist på denne tiden men det kan jo variere. Ja dette var faktisk første test siden 10 dpo. Da jeg både begynte å spotte, tempen gikk ned og symptomene tilsynelatende forsvant rett etter den testen var jeg sikker på at jeg ikke var gravid (sist jeg var gravid skjedde ingen av de tingene). :smiley-ashamed004 Ja det har jo absolutt skjedd en utvikling til tross for blødningene, så det må jo være håp :smiley-angelic001 og sant, det finnes jo noen sånne nesten uforståelige eksempler, og da kan det jo skje meg også. Har tatt blodprøve, så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet :nailbiting:
Tvi tvi, måtte helgen fly unna og dette vise seg å være terminspira deres :smiley-angelic001 Blir ekstremt spennende å følge med her fremover nå :Heartred Oppdater oss om du tar flere tester i mellomtiden da:angelic::D

Oiii, spennende!! Håper med alt jeg har at dette er en spire som er kommet for å bli ❤️

Blir spennende å se! Får håpe du har en frisk liten spire nå, og det bare var en tulleblødning..!

Har ikke tatt flere tester, men har allerede fått svar på blodprøven jeg tok i dag. Hcg var 240. Hadde håpet det skulle være høyere, ser at de fleste her inne har betraktelig høyere.. :pompus: Men det er innafor normalområdet, og det er jo stigningen som betyr noe.. :bookworm: I følge terminkalkulator er jeg visst 5+0 i dag (fordelen med å oppdage graviditeten litt seint er at jeg kunne hoppe over den første, nervepirrende uka :nailbiting:). Nå er det bare å prøve å få tiden til å gå til mandag og blodprøve nr. 2 :smiley-ashamed004

Last edited:
Åhh, dette er altså SÅ spennende, wæææh :nailbiting: Fantastisk at du fikk så raskt svar da, håper SÅ inderlig på god stigning gjennom helgen, for fy søren som du fortjener det!! :Heartred:smiley-angelic001

240 er i alle fall "gravid, uten tvil!" :O
Blir det ny på mandag for å se hvordan stigningen ser ut?
Hjelp så nervepirrende!

Oi, for en spennende vending dette tok! :woot: Håper inderlig at denne spira klamrer seg fast:smiley-angelic001 Så utrolig nervepirrende å vente på neste blodprøve!:nailbiting:

Åhh, dette er altså SÅ spennende, wæææh :nailbiting: Fantastisk at du fikk så raskt svar da, håper SÅ inderlig på god stigning gjennom helgen, for fy søren som du fortjener det!! :Heartred:smiley-angelic001
Ja veldig godt å få svar så raskt, sist gang måtte jeg vente over helgen :smiley-ashamed004 Takk gode deg, krysser fingrene :smiley-angelic001

240 er i alle fall "gravid, uten tvil!" :O
Blir det ny på mandag for å se hvordan stigningen ser ut?
Hjelp så nervepirrende!
Ja blir ny blodprøve på mandag. Ja veldig nervepirrende!! :nailbiting: Typisk at det er helg nå (det skjedde også sist da jeg mistet at jeg måtte ta blodprøve fredag og mandag, den ene ekstra ventedagen mellom blodprøvene er laaang :smiley-ashamed004).

Oi, for en spennende vending dette tok! :woot: Håper inderlig at denne spira klamrer seg fast:smiley-angelic001 Så utrolig nervepirrende å vente på neste blodprøve!:nailbiting:
Hehe ja her skjer det stadig vekk en vending, skjønner om folk sliter med å henge med etterhvert :smiley-ashamed004 Ja veldig nervepirrende, skjønner ikke hvordan jeg skal klare å distrahere meg selv fra å tenke på dette 24/7 frem til mandag :nailbiting:

Oi, så spennende!! Jeg var også bekymret for svak stigning i starten av mitt svangerskap, men man kan ikke måle stigning med strimmeltester!! ;) Den testen er iallefall skikkelig positiv, og med 240 8 hsg er du definitivt gravid! Gratulerer så masse, jeg gleder meg til mandag og stigning ❤️
Tusen takk :Heartpink Ja per nå er jeg ihvertfall gravid, det er en fin tanke. Håper du har rett, at mandag kommer med en fin stigning :smiley-angelic001

Back
Topp