Mens man venter..

Litt kaldt her og, men kommer seg. Har vært et par netter innimellom med frost, så greit å vente litt til vel :)

Har kjøpt en ripsbusk i dag da, som skal erstatte den vi tok knekken på under dreneriga her [emoji14]
Til noe helt annet [emoji13] du skriv at dere har gjort drenering, det jeg lurer på, hvor mye måtte dere betale for å få det gjort? Vi holder på å se etter hus og ser at mange av husene vi vurderer må gjøre drenering på [emoji3]

Til noe helt annet [emoji13] du skriv at dere har gjort drenering, det jeg lurer på, hvor mye måtte dere betale for å få det gjort? Vi holder på å se etter hus og ser at mange av husene vi vurderer må gjøre drenering på [emoji3]
Husker ikke, men vi gjorde alt selv. Fikk litt hjelp av en onkel med gravemaskinen bare også betalte vi for materialer :) fikk låne gravemaskin gratis og, så vi fikk gjort det veldig billig.

Har forrseten kjøpt bil i dag, så nå skal det bli levende pilgjerde her hjemme :D

Litt kaldt her og, men kommer seg. Har vært et par netter innimellom med frost, så greit å vente litt til vel :)

Har kjøpt en ripsbusk i dag da, som skal erstatte den vi tok knekken på under dreneriga her [emoji14]
Nam, da blir der rips og vaniljesaus [emoji14] fikk ofte det da vi var små hos mormor [emoji14]

Husker ikke, men vi gjorde alt selv. Fikk litt hjelp av en onkel med gravemaskinen bare også betalte vi for materialer :) fikk låne gravemaskin gratis og, så vi fikk gjort det veldig billig.
Så det er mulig å gjøre det selv og, det er bra [emoji1]

Nam, da blir der rips og vaniljesaus [emoji14] fikk ofte det da vi var små hos mormor [emoji14]
Ble hvite da. Aldri smakt dem, men samboer ville absolutt ha dem fordi de smaker best sier han

Jada, men mye tungt arbeid. Ble noen trillebår lass med pukk osv, men mye man kan gjøre selv :)

Haha. Ble visst forsetet på en bil og [emoji14]

Mente selvfølgelig PIL ja. Vært på hagemesse på Lillestrøm i dag :D
Haha, tenkte "jaja, måtte vel ga ny bil for å frakte pila da " [emoji14] haha, men så bra, pil er fint :)

Så gøy med hagemesse da :D

Haha, tenkte "jaja, måtte vel ga ny bil for å frakte pila da " [emoji14] haha, men så bra, pil er fint :)

Så gøy med hagemesse da :D
Kunne jo skjedd det [emoji14] men ble ikke så ille heldigvis:)

Artig det ja, ihvertfall nå som vi holder på med litt i hagen :D
Blir gøy å følge med på pila. Får nok ikke plantet før mandag da. Må gjøre helt ferdig der de skal stå først.

Kjøpte en tvinna stamme også som skal stå i potte foran huset :)

Kunne jo skjedd det [emoji14] men ble ikke så ille heldigvis:)

Artig det ja, ihvertfall nå som vi holder på med litt i hagen :D
Blir gøy å følge med på pila. Får nok ikke plantet før mandag da. Må gjøre helt ferdig der de skal stå først.

Kjøpte en tvinna stamme også som skal stå i potte foran huset :)
Spennende ^^ skal begynne litt i hagen i morgen, jeg :)

Alt jeg hadde sådd døde i påsken da vi ikke var hjemme på noen dager :(

Fikk luka i bedet i dag, og vurderer å skaffe meg et lite drivhus av noe slag å sette opp ute. Evt et sånt som står på pallekarm.
Noen som vet hvor man kan få tak i rimelig drivhus i medium size? :)

Agurkplantene begynnet å bli store :o

de2573e984b8c886f5148aa0ccecb82f.jpg

Fikk luka i bedet i dag, og vurderer å skaffe meg et lite drivhus av noe slag å sette opp ute. Evt et sånt som står på pallekarm.
Europris eller biltema tror jeg har :)

Plantasjen 1300 kr.. men så jula hadde sånn plasttelt til 600 :)

Back
Topp