S
sørlandssnuppa
Guest
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så storher er forresten avokadospiren min, må få planta den snart![]()
Tror jeg satte den i vann i fjor sommer ei gang. Cluet er å ha steinen i vann hele tida og skifte vann ofte, fant jeg ut.
Oi, shit, det er ingen spire lenger :O [emoji14]her er forresten avokadospiren min, må få planta den snart![]()
Tror jeg satte den i vann i fjor sommer ei gang. Cluet er å ha steinen i vann hele tida og skifte vann ofte, fant jeg ut.
Så stor
Min har så vidt begynt å åpne seg og noe prøvde å titte frem, men trakk seg tilbake igjen. Spennende om det skjer noe de neste dagene![]()
Nei, nærmere et lite tre. Har kutta toppen, den var nesten dobbelt så høy. Prøver å få den litt tettere, men må vel ha den over i jorda først. Den skulle visst sprekke, og så lage rot før spiren kom ut på toppen. Tok lang tid før det skjedde noe, men gøy å følge med på.Oi, shit, det er ingen spire lenger :O [emoji14]
Så kul den blir! Må helt klart prøve meg på avocado igjenher er forresten avokadospiren min, må få planta den snart![]()
Ja, er spent på hvordan den takler å komme over i potte i jorda. Hadde vært gøy med et stort tre.Så kul den blir! Må helt klart prøve meg på avocado igjen![]()
Titter på den flere ganger om dagen [emoji14] heheNei, nærmere et lite tre. Har kutta toppen, den var nesten dobbelt så høy. Prøver å få den litt tettere, men må vel ha den over i jorda først. Den skulle visst sprekke, og så lage rot før spiren kom ut på toppen. Tok lang tid før det skjedde noe, men gøy å følge med på.
Høres ut som meg det der med hagearbeid. Plutselig så er det litt gøy når man kan se at noe skjerNå har markjordbæren begynt å spire ogmen persilla og chilien lar vente på seg bare en uke siden de ble sådd da, men [emoji14] jeg er prøver og derav utålmodig [emoji14]
I går fjerna jeg rota til den stygge buksa som står der kjøkkenhagen skal bli. Herregud, monsterrot, tar det som trening [emoji14]
Mannen er fornøyd da, aldri vært så glad i hagearbeid, men det har jo aldri bestått av å lage noe heller da [emoji14]
Piletre er så fint [emoji7]Høres ut som meg det der med hagearbeid. Plutselig så er det litt gøy når man kan se at noe skjer
I dag har vi studert litt piletre og. Lurte på å kanskje lage et "gjerde" ved verandaen![]()
Tror det kan bli veldig fint for å skjerme innsyn under verandaen og, eller pynte oppPiletre er så fint [emoji7]
Det høres bra utTror det kan bli veldig fint for å skjerme innsyn under verandaen og, eller pynte opp
Også kom mannen med en lur ide her nå langs veien. Vi har noen trær stående der som egentlig skal kappes ned, men siden det er litt usikkert om vi egentlig kan plante nærmere veien enn de står så foreslo han å sette pil mellom trærne og ikke kappe trærne helt nedtror ikke det blir så dumt
![]()
Her har gulrøttene begynt å vokse![]()
Der har chilien min titta frem
Rosenkålen har også begynt å spire![]()
Aner ikke..Her har gulrøttene begynt å vokse
Tror jeg hadde litt mange frø i kartongen da. Hvor mange skal oppi egentlig? Noen som vet?![]()
Fant denne siden som var ganske grei om gulrøtter: http://www.hageselskapetskjokkenhage.no/siste-nytt-fra-kjkkenhagen/2015/6/5/gulrotHer har gulrøttene begynt å vokse
Tror jeg hadde litt mange frø i kartongen da. Hvor mange skal oppi egentlig? Noen som vet?![]()
Litt kaldt her og, men kommer seg. Har vært et par netter innimellom med frost, så greit å vente litt til velAner ikke..
Sitter å lurer på når jeg må potte om alt jeg har sådd [emoji14]
Noe skal ut også, men tror det er for kaldt enda..
Har bare plantet i melkekartonger jeg, så får vi se om det blir å plante ut eller ikkeFant denne siden som var ganske grei om gulrøtter: http://www.hageselskapetskjokkenhage.no/siste-nytt-fra-kjkkenhagen/2015/6/5/gulrot
Fikk lyst til å plante gulrøtter men litt usikker på hvordan jeg skal få det til i hagen vår![]()