Nå koser dem seg fælt inni drivhuset 
Må snart fjerne en hylle så de får vokse fritt
Må snart fjerne en hylle så de får vokse fritt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tips til en som ikke kan noe, hva bør jeg begynne å prøve meg på ?Vært litt dårlig på oppdatering her...men alle agurkene mine er innhøstet
Salaten vokser godt i drivhuset, så sant jeg husker på å lufte litt. Den ble nesten svidd [emoji14]
Mangotreet mitt har fått nytt sett med blader
Og den ene avokadoen har tittet frem. Satte flere i glass og en rett i jorda. Den i jorda som har kommet frem![]()
Hva som helst [emoji14] hahaTips til en som ikke kan noe, hva bør jeg begynne å prøve meg på ?
Haha kanskje jeg får hive meg på noe, hvor har du det ?Hva som helst [emoji14] haha
Jeg kan ikle noe jeg heller, så har bare puttet noe i jorda så har det blitt som det har blitt![]()
Så gøy å se oppdateringer her
![]()
Agurken som jeg måtte begynne på nytt med er så i voksemodus
![]()
Salaten er blitt litt svidd [emoji14] men skal så nye i helga tenkte jeg
![]()
Tomatene de. Ja de kan ikke vokse mer [emoji14] skal man knipe de når de blir lang nok?
![]()
Dette er chilien som har kommet lengst... men de ble jo litt satt tilbake da jeg glemte de i drivhuset [emoji85]
![]()
Forskjellen på basilikum ene hvor jeg satt en ut i drivhuset (den fine) for en uke siden og den andre som jeg lot stå på kjøkkenbenken..
![]()
Markjordbærene kommer seg fint
![]()
Ingen knopper på blomstene enda men det kommer vel![]()
Tok litt av en periode [emoji23]Oi, for en storproduksjon! Ser ut til at de trives best ute, ja. Burde vel satt ut tomatplantene jeg også da? Men har ikje drivhus da.. Skulle skaffe meg drivbenk, men så ble det liksom aldri. [emoji848] Røttene begynner å komme ut under potta da- det er kanskje ikke så bra? Hehe; amatør! [emoji85] Så jeg kan nok ikke svare deg på om de skal knipes. [emoji6]
Litt overalt [emoji14] hahaHaha kanskje jeg får hive meg på noe, hvor har du det ?
Litt overalt [emoji14] haha
Har salat, gulrøtter og reddiker i drivhushyller. Agurkene mine stod i stuevinduet, og resten står rundt omkring i stua![]()
Greit å ha noe å holde på medjaja jeg får vel slenge meg på bølgen, et vennepar har også litt av hvert og det virker veldig greit![]()
Begynner på jobb igjen på mandag, så spørs hvor mye tid jeg har til oversGreit å ha noe å holde på med![]()