Mens man venter..

Mango og?? Dævnen, vil du får frukt på det også? Eller blir det bare litt sånn som avokadotreet eller ananasbuska?

Tviler på at det blir noen frukt, men det vil tiden vise [emoji14] moro med alt som spirer da :D

Hvordan går det med agurkene dine Skvirevippen? Her begynner de å bli stooore. Lurer på når det kommer blomster på dem [emoji14]

Har forresten fått meg 2 drivhushyller i dag. 99 kroner på Jula :D (club-tilbud)

c019b7d8043b48c0bac3c7e75280e6b0.jpg

Hvordan går det med agurkene dine Skvirevippen? Her begynner de å bli stooore. Lurer på når det kommer blomster på dem [emoji14]

Har forresten fått meg 2 drivhushyller i dag. 99 kroner på Jula :D (club-tilbud)

c019b7d8043b48c0bac3c7e75280e6b0.jpg
Agurken tror jeg skriker etter å bli potta om [emoji14] men må ordne meg større potter først. Har bare et par middels, og leste at man burde potte de om kun en gang, så de får roan til helga [emoji14]

Er det vanlig agurk eller snackagurk du har?

Agurken tror jeg skriker etter å bli potta om [emoji14] men må ordne meg større potter først. Har bare et par middels, og leste at man burde potte de om kun en gang, så de får roan til helga [emoji14]

Er det vanlig agurk eller snackagurk du har?
Det er vanlig drivhusagurk. Det skjer noe på dem hver dag, men jeg er så utålmodig nå [emoji14] haha
Bør vel kanskje kjøpe noe gjødsel/næring også

Det er vanlig drivhusagurk. Det skjer noe på dem hver dag, men jeg er så utålmodig nå [emoji14] haha
Bør vel kanskje kjøpe noe gjødsel/næring også
Oki. Spent på om det blir noe på mine, jeg altså... mååå potte om i helga, sikkert derfor det skjer så lite [emoji14]

Oki. Spent på om det blir noe på mine, jeg altså... mååå potte om i helga, sikkert derfor det skjer så lite [emoji14]
Du må legge ut bilde da når det skjer noe mer :D
Håper jeg får satt opp drivhusa mine i helgen her. Er så kaldt og guffent i dag. Også snødde det når vi stod opp :(
Blir nok ikke plass til agurkene mine der, men chillien, hvitløken og basilikumen passer nok fint der. Og gulrøttene og reddikene :D

I dag har agurkene mine endelig fått seg litt næring og noen lengre klatrepinner :D
De er ca 70 cm allerede :o

Du må legge ut bilde da når det skjer noe mer :D
Håper jeg får satt opp drivhusa mine i helgen her. Er så kaldt og guffent i dag. Også snødde det når vi stod opp :(
Blir nok ikke plass til agurkene mine der, men chillien, hvitløken og basilikumen passer nok fint der. Og gulrøttene og reddikene :D
Her har snø og vind kverka lokket på drivhuskassa. .. Skal i søpla i morgen å rote etter kvitteringa:p

Hvor høye blir chili egentlig?

Mannen her er ivrig på at alt snart skal ut, har ende ikke fortalt han at agurken må stå inne [emoji28]
I dag har agurkene mine endelig fått seg litt næring og noen lengre klatrepinner :D
De er ca 70 cm allerede :o
Shit... jeg glemte å kjøpe nye potter!!!
Plantasjen er vel åpen på søndager :)

Her har snø og vind kverka lokket på drivhuskassa. .. Skal i søpla i morgen å rote etter kvitteringa:p

Hvor høye blir chili egentlig?

Mannen her er ivrig på at alt snart skal ut, har ende ikke fortalt han at agurken må stå inne [emoji28]

Shit... jeg glemte å kjøpe nye potter!!!
Plantasjen er vel åpen på søndager :)

Ånei, så kjedelig :(
Håper hyllene mine får stå i natt [emoji14] haha

Aner ikke, men tror ikke de trenger å bli så høye. Mine står fortsatt i ganske små potter, og håper de kan bli stående der :)

Hehe
Her vet han at de må stå inne, men tror ikke han så for seg hvor store de skulle bli [emoji14] haha
Plantasjen skal vel være oppe fra 12 til 18 e.l. mener jeg :)

Ånei, så kjedelig :(
Håper hyllene mine får stå i natt [emoji14] haha

Aner ikke, men tror ikke de trenger å bli så høye. Mine står fortsatt i ganske små potter, og håper de kan bli stående der :)

Hehe
Her vet han at de må stå inne, men tror ikke han så for seg hvor store de skulle bli [emoji14] haha
Plantasjen skal vel være oppe fra 12 til 18 e.l. mener jeg :)
Niice :D

Hehe, krysser fingra for en uke med ftostløse netter så man snart kan plante ut noe :)

Niice :D

Hehe, krysser fingra for en uke med ftostløse netter så man snart kan plante ut noe :)
Håper virkelig frosten er ferdig nå ja. Heldigvis meldt pent fremover her ihvertfall. Og neste lørdag skal det visst bli 18 grader påstår dem:D

Oi:O
Høres ut som det blir hagearbeid da ja [emoji14]
Nja, neste lørdag skal vi på ølsmaking [emoji14] :D hehe
Men blir nok litt hage iløpet av uka. Bortsett fra fredag, for da skal jeg jobbe :/

Last edited:
Mulig jeg er litt dum, men kan noen fortelle meg akkurat hva de to første symbolene betyr? [emoji14]

For når jeg googler stell av f.eks cherrytomater kommer det opp at folk sår noen få frø og prikler de fra hverandre så det er en pr potte, mens jeg tolker det første symbolet som 4-5 frø i hvert hull [emoji14] [emoji28] missforstår jeg her?

Mulig jeg er litt dum, men kan noen fortelle meg akkurat hva de to første symbolene betyr? [emoji14]

For når jeg googler stell av f.eks cherrytomater kommer det opp at folk sår noen få frø og prikler de fra hverandre så det er en pr potte, mens jeg tolker det første symbolet som 4-5 frø i hvert hull [emoji14] [emoji28] missforstår jeg her?

Hvilke symbol da? [emoji14] haha

Oi. Bildet ble ikke med nei [emoji14]

b1d8dd62f3b495e51a8b779c67711abc.jpg

Hm...den der har jeg ikke sett før, men tenker kanskje 4-5 frø pr 80 cm. Samtidig så høres jo det veldig spredt ut? [emoji14]
Men sukkererter blir jo litt str på, så mulig ikke så ille allikevel. Hvor store er frøa?

Var usikker på gulrøttene mine jeg, for de er så små. Men der kunne jeg også finne at det blir tynnet ut.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp