Mens man venter..

Tror kanskje jeg må ha et drivhus som tåler vind da det ofte blåser godt her :wideyed: gleder meg til å ha mer å stelle med i hagen:)

Julaclub tilbud på minidrivhus nå til 99 kroner :) de med plastikkvegger

Kan jo eventuelt glasse inn hele verandaen så det blir som et eneste stort drivhus :hilarious: Tipper borettslaget hadde blitt veldig fornøyd med det:D

Noe sånt er jo å kjekt. Mamma dyrker tomater i en tilsvarende og det funker som fjell:)

drivbenk-2.jpg

Har lyst på et lite drivhus på verandaen når vi flytter, tror det blir godt med sol der oppe, og hadde vært så digg å kunne hente urter og tomater der. Hagen er bare en firkanta plenflekk med mose i, tror det blir fotballbane og trampoline/grillplass de første årene, heldigvis et gammelt epletre der så det ikke er helt tomt.

Har planta vårløken da den hadde fått bra med røtter og vokst seg ganske lang.
252afcbd5b7c379e99e59c94970d39a5.jpg

Men er det slik at man egentlig bare kan skjære den ned, og så vil det vokse opp ny? Eller må man bytte ut røttene hver gang/ høste inn, kutte røttene og ha i vann?

Er har jeg vært ute hele dagen og satt opp 9 meter pilgjerde. Sliiiten [emoji14]
Blir spennende å se om det vokser noe etterhvert :D
a83c5fb00a9b4c16a7344fdee9a3a89a.jpg

40ac4bba440eced614de21b7d581f53b.jpg

Har planta vårløken da den hadde fått bra med røtter og vokst seg ganske lang.
252afcbd5b7c379e99e59c94970d39a5.jpg

Men er det slik at man egentlig bare kan skjære den ned, og så vil det vokse opp ny? Eller må man bytte ut røttene hver gang/ høste inn, kutte røttene og ha i vann?

Så gøy. Har du tatt endene på en vårløk og satt i vann bare? :)

Aner ikke hvordan de fungerer dessverre

Huff da. Stakkars små. Håper de kommer seg raskt :)
De kom seg fort ^^
Gråt litt da [emoji14] gikk rett i kjelleren fordi "ikke klarer jeg å agurk og ikke klarer jeg lage barn":p alt henger sammen [emoji28] irrasjonelt som man er i prøvetiden [emoji14]
Er har jeg vært ute hele dagen og satt opp 9 meter pilgjerde. Sliiiten [emoji14]
Blir spennende å se om det vokser noe etterhvert :D
a83c5fb00a9b4c16a7344fdee9a3a89a.jpg

40ac4bba440eced614de21b7d581f53b.jpg
Shiiit...tror jeg på.. også 9 meter da [emoji14]
Så gøy. Har du tatt endene på en vårløk og satt i vann bare? :)

Aner ikke hvordan de fungerer dessverre
Ja, bare kappa fe så begynte de å spire med en gang [emoji14] så når røttene var lange nok så bare satte jeg de i jord [emoji14]

Prøver meg frem jeg. Litt som med gressløk tenker jeg :)

De kom seg fort ^^
Gråt litt da [emoji14] gikk rett i kjelleren fordi "ikke klarer jeg å agurk og ikke klarer jeg lage barn":p alt henger sammen [emoji28] irrasjonelt som man er i prøvetiden [emoji14]

Shiiit...tror jeg på.. også 9 meter da [emoji14]

Ja, bare kappa fe så begynte de å spire med en gang [emoji14] så når røttene var lange nok så bare satte jeg de i jord [emoji14]

Prøver meg frem jeg. Litt som med gressløk tenker jeg :)

Så bra de kom seg :D ikke noe særlig når de små er syke [emoji14] hihi

Uff ja. Mye jobb,men fornøyd med jobben :) gjenstår å se om det vokser [emoji14]

Er jo en løk, så vil tro det fungerer litt på samme måte ja :)

Da har jeg satt noen pilstiklinger i jorda, så får vi se om de blir til noe etterhvert da. Og ikke minst; om de tåler veisaltet til vinteren [emoji14]

Spennendeeee :D

Ja.. det var det da, litt vanskelig å pakke inn de kanskje:p
Har råd til å teste ut litt når de koster 100 kr for 25 stk ihvertfall :D

Nå begynner Mangotreet mitt å titte frem [emoji122]

6340f9c88b68eb70305b9c51218717ff.jpg

Back
Topp