Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen her sa at om dette blir en ordentlig hobby så er han med på å fikse oss et stort drivhus neste vår : DTror kanskje jeg må ha et drivhus som tåler vind da det ofte blåser godt hergleder meg til å ha mer å stelle med i hagen
![]()
Åå. det hadde jo vært drømmen, men har dessverre for liten hage nåMannen her sa at om dette blir en ordentlig hobby så er han med på å fikse oss et stort drivhus neste vår : D
Noe sånt er jo å kjekt. Mamma dyrker tomater i en tilsvarende og det funker som fjell
![]()
Huff da. Stakkars små. Håper de kommer seg rasktJeg vanna agurken ot glemte den litt for lenge i sola.. håper den kommer deg?
![]()
Har planta vårløken da den hadde fått bra med røtter og vokst seg ganske lang.
![]()
Men er det slik at man egentlig bare kan skjære den ned, og så vil det vokse opp ny? Eller må man bytte ut røttene hver gang/ høste inn, kutte røttene og ha i vann?
De kom seg fort ^^Huff da. Stakkars små. Håper de kommer seg raskt![]()
Shiiit...tror jeg på.. også 9 meter da [emoji14]Er har jeg vært ute hele dagen og satt opp 9 meter pilgjerde. Sliiiten [emoji14]
Blir spennende å se om det vokser noe etterhvert
![]()
![]()
Ja, bare kappa fe så begynte de å spire med en gang [emoji14] så når røttene var lange nok så bare satte jeg de i jord [emoji14]Så gøy. Har du tatt endene på en vårløk og satt i vann bare?
Aner ikke hvordan de fungerer dessverre
De kom seg fort ^^
Gråt litt da [emoji14] gikk rett i kjelleren fordi "ikke klarer jeg å agurk og ikke klarer jeg lage barn"alt henger sammen [emoji28] irrasjonelt som man er i prøvetiden [emoji14]
Shiiit...tror jeg på.. også 9 meter da [emoji14]
Ja, bare kappa fe så begynte de å spire med en gang [emoji14] så når røttene var lange nok så bare satte jeg de i jord [emoji14]
Prøver meg frem jeg. Litt som med gressløk tenker jeg![]()
SpennendeeeeDa har jeg satt noen pilstiklinger i jorda, så får vi se om de blir til noe etterhvert da. Og ikke minst; om de tåler veisaltet til vinteren [emoji14]
Har råd til å teste ut litt når de koster 100 kr for 25 stk ihvertfallSpennendeeee
Ja.. det var det da, litt vanskelig å pakke inn de kanskje![]()
Mango og?? Dævnen, vil du får frukt på det også? Eller blir det bare litt sånn som avokadotreet eller ananasbuska?Har råd til å teste ut litt når de koster 100 kr for 25 stk ihvertfall
Nå begynner Mangotreet mitt å titte frem [emoji122]
![]()