Med et knips!

Ja heldigvis <3 Uff, jeg våknet opp i dag og følte meg fin, og tenkte neei. Jeg blødde noen dråper blod 6-7 timer etter sengekos på søndag og har vært engstelig etter det. Så nå var alt håp ute liksom når jeg følte meg bra. Og så kom kvalmen tilbake som et slag i tryne etter halvannen time :p

Litt blødninger, særlig etter kos, er jo helt normalt sier dem, pga. skjøre slimhinner m.m. Men man blir litt urolig allikevel ja. Venter på det selv etter kos med mannen, men her har jeg heldigvis ikke opplevd det - ennå!

Enda godt du jinxet kvalmen! "Nyt" den som best! ;)
 
Åh, så bra!!! :D :D Fikk du UL??

Nei, jeg har ikke sluttet å blø, og det er en real påkjenning kjenner jeg. Selv om jeg visste at jeg trolig ikke hadde fått ut alt etter den ene tvillingen, men allikevel... Fastlegen min er teit, mener han kan se utenpå allerede nå og vil ikke henvise meg til UL. Da betaler jeg selv, men det blir dyrt hvis jeg skal gå ukentlig, så nå må jeg bare vente.... Og uansett om hjertet banker fortsatt så må jeg komme meg over et visst antall uker før jeg klarer å slappe av.

Åh, ja - kan forstå det er en påkjenning, når blødningene ikke avtar, uansett om årsaken er kjent eller ikke. :( Det er ikke skadelig hverken for deg eller den lille altså? Hvorfor vil ikke legen din henvise deg til UL? Fastlegen din er ikke teit, han er fatal! Er det mulig? Synes absolutt du oppfyller kriteriene for å bli fulgt opp nærmere. Ring og ta i litt ekstra, forlang at du skal ha UL, at det er helseskadelig for deg med denne bekymringen som igjen går utover den lille.

Jeg fikk UL i går på gyn.pol.klinikk. Så et lite hjerte som banket, 7+0. :Heartred Det er sant som du sier, at man klarer ikke å slappe av tross man har sett det lille hjertet banke, mye kan fortsatt skje, men godt var det, og beroligende om ikke for en sakket stund. :)

Håper det ordner seg Lambi´83, at du får kommet deg på UL og blir beroliget litt i det minste du også. :Heartred
 
Tusen takk. :) Utrolig hvordan det psykiske kan spille inn, mon tro om det kan hjelpe dersom jeg tenker at jeg IKKE er kvalm og må kaste opp også? DÉT hadde vært noe det! ;) Mest bekymringsfullt de punktvise smertene, men til tross var alt bare bra med mageboeren. :) Var greit å få kommet meg avgårde til legen og få avklaring på ting og tang ja, men rart hvor rolig jeg egentlig ble, mest fordi jeg tenkte at det var over. Så overraskelsen var gledelig når det fortsatt var liv! :) Håper alt er bra med deg og din spire. :Heartred
Så godt å høre :):Heartred Skjønner så godt hvordan du følte det, er jo som om hele verden stopper opp ei lita stund. Ja det hadde vært noe det, lurt kvalmen litt;) skal på ul i morgen, 11+0. Kjempespent:woot::wideyed::D:p
 
Så godt å høre :):Heartred Skjønner så godt hvordan du følte det, er jo som om hele verden stopper opp ei lita stund. Ja det hadde vært noe det, lurt kvalmen litt;) skal på ul i morgen, 11+0. Kjempespent:woot::wideyed::D:p

Åh, guri! Kan tenke meg du er spent ja, er det din første TUL? Er på en måte glad det ble en uplanlagt TUL på meg, tross omstendighetene, for nedtelling av dager er veldig nervepirrende. :woot: Lykke til i morgen, updates please - håper det blir en fantastisk opplevelse med hjertebanking og hele pakka! :Heartred
 
Takk Eskimonika! Heldigvis var alt bare godt. :) Håper alt er bra med deg også, og at du kan få senket skuldrene med beskjeden om at alt er i skjønneste orden senere i uka. Unner ingen å gå rundt så lenge i uvisshet som det dere har gjort så langt, det overskygger hele situasjonen som bare skulle ha vært til glede. Krysser fingrene for dere! :Heartred
Tusen takk.
Utrolig godt å høre at alt er bra med deg og din spire. Ble engstelig da det gikk så lang tid uten innlegg fra deg. "unormalt"....
 
Åh, guri! Kan tenke meg du er spent ja, er det din første TUL? Er på en måte glad det ble en uplanlagt TUL på meg, tross omstendighetene, for nedtelling av dager er veldig nervepirrende. :woot: Lykke til i morgen, updates please - håper det blir en fantastisk opplevelse med hjertebanking og hele pakka! :Heartred
Neida, det er den tredje faktisk:p får ekstra oppfølging pga SAer og litt div. Så er egentlig superheldig:happy: Men ja, det er sykt nervepirrende å gå å vente på "dommen". Men tenker positivt:) helt magisk å se hjertet slå, og det kan ikke ha gått galt denne gangen :Heartred
 
Litt blødninger, særlig etter kos, er jo helt normalt sier dem, pga. skjøre slimhinner m.m. Men man blir litt urolig allikevel ja. Venter på det selv etter kos med mannen, men her har jeg heldigvis ikke opplevd det - ennå!

Enda godt du jinxet kvalmen! "Nyt" den som best! ;)

Får håpe du slipper unna, men ja det er jo helt normalt visstnok :) Hehe, takk det skal jeg! ;)
 
Takk, Zephyra! Alt er bare bra med lille spire. :) Håper alt er bra med deg og din spire også! :Heartred
Så godt å høre! Ja jeg tror alt er bra her, siden spiren sørger for at jeg er så kvalm at jeg ikke klarer bevege meg engang :p
 
Takk, jeg tok virkelig feil denne gangen for alt var bare fint med lille bøllefrøet. :) Håper alt er bare bra med deg og din spire også! :Heartred
Så bra :) Her er også alt fint! Håper vi ikke mister flere i juni nå..
 
Back
Topp