Med et knips!

Håper alt er bra med deg! Hvordan går det?
 
Håper det går bra. Uvant ikke å se deg pålogga...
 
Hvordan går det med deg? Krysser fingrene for at du kommer med oppdatering til oss snart :Heartred
 
Hvordan går det? ❤
 
Håper det går bra med deg❤️❤️
 
Det var godt å høre!! :D
 
Så godt å høre.
Håper formen bedrer seg snart også.
 
Åh, fine damer! Tusen takk for alle lykkeønskninger, det setter jeg stor pris på! :) Er litt i dårlig form, så kommer tilbake med litt mer utfyllende svar senere, men alt er bra. :Heartred

Åh, så fantastisk å høre! <3 Ta vare på deg selv :)
 
Jeg krysser fingra for deg, gikk fint med mitt svangerskap sist til tross for blødninger <3

Takk, tror det hjalp at du krysset fingrene, for alt var bra med lille blåbæret. ;) Glad det gikk bra med deg sist tross blødninger, kan forstå det er ekstra nervepirrende da. Håper det går bra med deg og din spire! :)
 
Håper virkelig du tar feil! Mine symptomer kommer og går litt også. Jeg leser om mange med rosa utflod som det går helt fint med. Lykke til! :)

Takk, heldigvis tok jeg feil. :) Det var ikke utfloden i seg selv som førte til den største bekymringa egentlig, mest at alle symptomene forsvant helt og at jeg i forkant hadde kjent og kjente de punktvise smertene. Håper alt er bra med deg og din spire! :Heartred
 
Neeei, så trist! håper du tar feil og at det står bra til med spiren!! Håper du får kommet deg på en undersøkelse så fort som mulig slik at du finner ut av det.. ikke morro å gå rundt sånn å ikke vite!!
Krysser fingrene for deg! <3
Håper det går bra med deg❤️❤️

Jeg tok heldigvis feil! Takk for kryssing av fingre, det hjalp, for alt var bare bra med blåbæret. :) Håper alt er bra med deg og din spire også. :Heartred
 
Last edited:
Back
Topp