Med et knips!

Shoegrl

Forumet er livet
Himmelbarn
Marsboerne 20 18
... Så var det lille av symptomer borte over natta. Svak svak lyserosa farge i utfloden når jeg tisset før jeg la meg. Mulig litt ekkel detalje, men ila. natta når jeg har tisset par ganger i halvsøvne i mørket, har papiret luktet jern/blod, men ikke sett antydning til blod hittil. Akkurat sånn var det da jeg mistet i sommer, alt forsvant over natta og i så fall ventes blødning ila. dagen/morgendagen. Med mindre det er MA. Det var på en søndag i tillegg sist også.

Det virker kanskje som jeg er negativ nå, hvilket jeg er, men ikke uten grunn føler jeg, da jeg bruker å kjenne hver minste ting ved kroppen min, samt dette er gjenkjennende fra sist. Blir muligens å ringe legevakta i håp om å få kommet inn og få det overstått/bekreftet det er over. Skrev i går om ex.u. og at jeg da også følte noe ikke er helt riktig. Har ingen smerter nå, men føler heller ingenting annet enn at TR er på vei...
 
Jeg krysser fingra for deg, gikk fint med mitt svangerskap sist til tross for blødninger <3
 
Neeei, så trist! håper du tar feil og at det står bra til med spiren!! Håper du får kommet deg på en undersøkelse så fort som mulig slik at du finner ut av det.. ikke morro å gå rundt sånn å ikke vite!!
Krysser fingrene for deg! <3
 
Håper virkelig at du tar feil og at spiren trives i magen din❤️
 
Må ikke ta sorgene på forskudd fikk jeg beskjed av min gyn! Det er jo sant! Men jeg forstår at du nå er bekymret - men jeg håper på det beste. Hvor langt er du på vei nå?
 
Krysser fingrene for deg. Tror dette går helt fint, litt lyserosa er kjempevanlig, og så er du sikkert litt anspent på grunn av det og derfor føler at symptomene er borte. Men ta deg en tur til legen for en sjekk, så slipper du å gå og tenke/stresse:happy::Heartred
 
Tenker på deg! Håper du oppdaterer med gode nyheter :)
 
Hei! Høres mye ut som sånn jeg har hatt det. For ca 10 dager siden hadde jeg stikkende smerter på den ene siden og lyserosa på papiret (jeg hadde i tillegg veldig sterke mensensmerter). Fikk ultralyd og før den var jeg helt sikker på at jeg ikke var gravid lenger, hadde mistet omtrent alle symptomer. Men på ultralyden fikk vi jo se en helt normal graviditet, med bankene hjerte og riktig størrelse på den lille reka. Ville bare skrive dette til deg, for jeg tror ofte at tankene våre kan lure oss til å ikke kjenne symptomer lenger. Håper det går bra med deg, og at du blir beroliget av en ultralyd snart!
 
Skjønner du er bekymret. Håper du tar feil, og at alt er fint med babyen ❤
 
Håper alt går rette veien...! Kan skjønne at du blir bekymret. Hold oss oppdatert. klem:smiley-angelic003
 
Krysser fingerne for at alt er bra.
 
Jeg forstår godt negativiteten og bekymringene dine. Kan ikke annet enn å håpe på at alt bare står bra til <3 Håper du snart får finne ut hva som skjer!
 
Back
Topp