Med et knips!

Må ikke ta sorgene på forskudd fikk jeg beskjed av min gyn! Det er jo sant! Men jeg forstår at du nå er bekymret - men jeg håper på det beste. Hvor langt er du på vei nå?

Det er veldig sant utsagn, men lettere sagt enn gjort! Takk for forhåpninger, det måtte ha hjulpet på, for alt er bare bra heldigvis. :) Er 7+1 i dag. Håper alt er bra med deg og din spire! :Heartred
 
Krysser fingrene for deg. Tror dette går helt fint, litt lyserosa er kjempevanlig, og så er du sikkert litt anspent på grunn av det og derfor føler at symptomene er borte. Men ta deg en tur til legen for en sjekk, så slipper du å gå og tenke/stresse:happy::Heartred

Tusen takk. :) Utrolig hvordan det psykiske kan spille inn, mon tro om det kan hjelpe dersom jeg tenker at jeg IKKE er kvalm og må kaste opp også? DÉT hadde vært noe det! ;) Mest bekymringsfullt de punktvise smertene, men til tross var alt bare bra med mageboeren. :) Var greit å få kommet meg avgårde til legen og få avklaring på ting og tang ja, men rart hvor rolig jeg egentlig ble, mest fordi jeg tenkte at det var over. Så overraskelsen var gledelig når det fortsatt var liv! :) Håper alt er bra med deg og din spire. :Heartred
 
Hei! Høres mye ut som sånn jeg har hatt det. For ca 10 dager siden hadde jeg stikkende smerter på den ene siden og lyserosa på papiret (jeg hadde i tillegg veldig sterke mensensmerter). Fikk ultralyd og før den var jeg helt sikker på at jeg ikke var gravid lenger, hadde mistet omtrent alle symptomer. Men på ultralyden fikk vi jo se en helt normal graviditet, med bankene hjerte og riktig størrelse på den lille reka. Ville bare skrive dette til deg, for jeg tror ofte at tankene våre kan lure oss til å ikke kjenne symptomer lenger. Håper det går bra med deg, og at du blir beroliget av en ultralyd snart!

Tusen hjertelig takk for at du skrev det du skrev. Det betydde mye, særlig for mannen, for han livnet virkelig et håp etter å ha lest innlegget ditt. :) Og det var bra han klarte å bevare håpet for oss begge, ellers hadde det føltes mørkt og tungt. Er utrolig glad for at alt er bra med din spire også, det er en ubeskrivelig god følelse når man får bekreftet at alt er i skjønneste orden. :Heartred
 
Håper alt går rette veien...! Kan skjønne at du blir bekymret. Hold oss oppdatert. klem:smiley-angelic003

Takk for klem! Alt er bare bra, så heldigvis var det bare unødige bekymringer fra min side. :) Håper alt er bra med deg og din spire også! :Heartred
 
Krysser fingerne for at alt er bra.
Håper det går bra. Uvant ikke å se deg pålogga...

Takk Eskimonika! Heldigvis var alt bare godt. :) Håper alt er bra med deg også, og at du kan få senket skuldrene med beskjeden om at alt er i skjønneste orden senere i uka. Unner ingen å gå rundt så lenge i uvisshet som det dere har gjort så langt, det overskygger hele situasjonen som bare skulle ha vært til glede. Krysser fingrene for dere! :Heartred
 
Jeg forstår godt negativiteten og bekymringene dine. Kan ikke annet enn å håpe på at alt bare står bra til <3 Håper du snart får finne ut hva som skjer!

Tusen takk for støtte. :) Heldigvis var det ikke noe hold i negativiteten og bekymringene. Håper alt er bra med deg og din spire også! :Heartred
 
Hvordan går det med deg? Krysser fingrene for at du kommer med oppdatering til oss snart :Heartred

Takk for det, fikk vite i går at alt var bare bra med lille mageboeren. :) Håper alt er bra med deg og din spire også! :Heartred
 
Jeg gjorde det, Lambi´83! Aldri vært mer glad for å ha tatt feil noen gang. :) Snart er din også på størrelse med et blåbær, går det bra? Du har ikke lengre blødninger? :Heartred

Åh, så bra!!! :D :D Fikk du UL??

Nei, jeg har ikke sluttet å blø, og det er en real påkjenning kjenner jeg. Selv om jeg visste at jeg trolig ikke hadde fått ut alt etter den ene tvillingen, men allikevel... Fastlegen min er teit, mener han kan se utenpå allerede nå og vil ikke henvise meg til UL. Da betaler jeg selv, men det blir dyrt hvis jeg skal gå ukentlig, så nå må jeg bare vente.... Og uansett om hjertet banker fortsatt så må jeg komme meg over et visst antall uker før jeg klarer å slappe av.
 
Takk, jeg tok heldigvis grundig feil, det er trivsel i magen. :) Håper alt er bra med deg og din spire også. :Heartred
Så bra!! :)
Jo håper alt går fint her :) kjennes iallefall på kroppen at noe skjer så velger å tro at litte spire trives :)
 
Tusen takk for støtte. :) Heldigvis var det ikke noe hold i negativiteten og bekymringene. Håper alt er bra med deg og din spire også! :Heartred

Ja heldigvis <3 Uff, jeg våknet opp i dag og følte meg fin, og tenkte neei. Jeg blødde noen dråper blod 6-7 timer etter sengekos på søndag og har vært engstelig etter det. Så nå var alt håp ute liksom når jeg følte meg bra. Og så kom kvalmen tilbake som et slag i tryne etter halvannen time :p
 
Back
Topp