Matkostnader pr mnd

spirelitens

Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Hvor mye bruker dere på mat i mnd? Da inkludert lunsj på jobb, bleier, husartikler osv.

Føler vi bruker veldig mye penger på mat, for to voksne og en baby. Tror vi ligger på rundt ti lapper i mnd og kan egentlig ikke skjønne hvor det blir av disse pengene!!! River meg i håret av det...

Vi bruker rundt 6500. To voksne og to barn. Det er med røyk.

Aner ikke, men alt for mye. Er ikke noe flink til å planlegge, så vi handler flere ganger i uka uten noen konkret plan..

Aner ikke, men alt for mye. Er ikke noe flink til å planlegge, så vi handler flere ganger i uka uten noen konkret plan..
Er det som er problemet her og... for to uker siden planla jeg middager for hele uka og kjøpte inn. Så ble det liggende til det til slutt gikk ut på dato og måtte kastes... det er jo helt latterlig!! Så stort sett går vi bare rundt som to idioter og handler litt her og litt der... ikke rart pengene bare forsvinner, sånn egentlig.

Tørr ikke regne på det, men rundt 8-10.000 her og alt i alt

Men får du mye fersk frukt, grønnsaker osv da? Jeg lager bare mat fra bunnen. Men datteren min spiser smoothie for en formue tror jeg:p
så flinke dere er:)
Vi har alltid masse rukt grønnsake rog bær her hjemme, det går mengder av det.Men vi er opptatt av å ikke kaste mat , så derfor begrenser vi handlingen. Har også blitt flinkere til å ukeshande

Sambo lager alt fra bunnen av :) og ja får fersk frukt og grønnsaker :) baker også brød :) men nå spiser ikke mine barn så mye frukt hjemme siden de får på skolen og bhg :)
Hos oss blir det nok værre av at jeg er vegetarianer med matallergier og samboeren liker vanlig mat:o datteren vår får en sunn blanding av våre middager:)

Back
Topp