OkUngen er en fin indikasjon på hva man kan spisejeg har kunnet spise alt i begge mine tidligere ammeperioder
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OkUngen er en fin indikasjon på hva man kan spisejeg har kunnet spise alt i begge mine tidligere ammeperioder
![]()
måtte sikkert ha gått ut, jeg var ikke særlig sulten så spiste kun de gangene det var tilgjengelig med mat. mista matlysta fra den dagen jeg ble gravid til 3-4 uker etter fødsel..What? Hvordan skal man få i seg mellommåltider da?
mente å lese det var noe pga smittefare osv, men mannen spiste sjokkis/kjeks og drakk brus, og vi kastet all embalasje i søpla deres og fikk ikke noe tilbakemeld av de som vasket ellersom stadig kom innom, så det gikk fintDet hadde jeg aldri brydd meg om.. Man har vel ikke lov å ha med seg alkohol på vanlige hotellrom heller f eks.. Men bare kjøpe på hotellene.. Hvem bryr seg?![]()
mente å lese det var noe pga smittefare osv, men mannen spiste sjokkis/kjeks og drakk brus, og vi kastet all embalasje i søpla deres og fikk ikke noe tilbakemeld av de som vasket ellersom stadig kom innom, så det gikk fint![]()
er sånn på A-hus og. Så vi måtte ut i fellesområde for å motta besøk. Makes no sense!Smittefare ja... Den bruker de for alt det er verdt.... Her har de stoppa visitt tiden.. Kun besteforeldre og søsken som får lov å besøke.. Men etter dette ble innført er det lov å ta med ungen som er helt nyfødt ut i sykehuset fellesområder.. Der det florerer av bakterier og virus... Tidligere fikk man ikke ha ungen utenfor avdelingsdøra så lenge man var innlagt...
Nei, hvertfall ikke så lenge det gjelder samme mat som man får kjøpt på butikk/kiosk, og som er pakket inn..Kan da virkelig ikke forstå medbrakt mat kan føre med seg smittefare?? Hehe